Telegram support Whatsapp support

فیلم های سینمایی ویژه در روز پدر

فیلم های سینمایی ویژه در روز پدر

فیلم های سینمایی “من بچه را بزرگ کردم” و “دزدان دریایی” شنبه، 12 اردیبهشت ماه مصادف با ولادت امام علی (ع) از شبکه سه سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی “من بچه را بزرگ کردم” (Honey I Blew Up the Kid) به کارگردانی راندال کِلیسر شنبه، 12 اردیبهشت ساعت 9 روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان با بازی ریک مورانیس، مارچیا اِستراس من، رابرت اُلیوری، کِری راسل و آمی اُنیل آمده است: خانواده سالینسکی بازگشته‌اند و این بار وین سالینسکی به اشتباه پسر بچه کوچکش را به طور غول آسایی با ماشین اختراعی‌اش بزرگ می‌کند و … .

این فیلم محصول 1992 آمریکا در ژانر کمدی است.

فیلم سینمایی «دزدان دریایی» Pirates به کارگردانی لی سئوک هون است که شنبه، 12 اردیبهشت ساعت 15:30 روانه آنتن شبکه سه می‌شود.

در خلاصه این فیلم آمده است: امپراطوری مینگ پس از تسلط برگوریو، جوسونگ را برای این کشور برمی‌گزیند و مهر سلطنتی را برای فرمانروای گوریو می‌فرستد و در ازای آن طلب 500 ندیمه و 500 نوکر از مردم گوریو می‌کند. اما مُهر سلطنتی در میانه راه توسط نهنگی که به کشتی سلطنتی حمله کرده است بلعیده می‌شود و … .

این فیلم محصول 2014 کره جنوبی است و بازیگرانی چون سان یی جین ، کیم نام جیل ، سولی ، یو ها جین و لی جیونگ یانگ در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفت =

محصولات مرتبط در فروشگاه