Telegram support Whatsapp support

قوس و قزح

قوس و قزح از طریق زیبایی و عصاره روحی مربوط به هفت رنگ نور نشان دهنده  اسرار شگفت انگیزی است. در روح طیفهای هفتگانه نور، تمام آمادگیها و بالاترین قوه حرکتی و تواناییها متمرکز شده است.  در طیفهای هفتگانه نور ، قوه مربوط به هستی مطلق وجود دارد. قوس و قزح، از تظاهرات کیهانی است که الوهیت ذاتی موجود در افراد بشر را نشان می‌دهد. انوار مربوط به طیفهای قوس و قزح، چنین یادآوری می‌کنند که، انوار موجب ارتقا بشر و رسیدن  او به اصل خویش و معنویت هستند.

 

آمیزش با روح رنگها، موجب ارتقا  و  گذشتن از  وراء ماده می‌شود  و موجب بالارفتن به کرات روحانی  و  به‌داخل فضای کیهانی می‌گردد، زیرا نورکیهانی و فاقد حد و مرز است.

پیام قوس و قزح بیان کننده این مطلب است که تکامل حاصل شده است  و در طی آن موج زندگی بشر به پیکر هفت‌لایه‌ای تکامل یافته است و هفت آهنگ کیهانی در هفت نت دو نوایی به‌ زمین نزول کرده است. قوس و قزح از هفت اشعه رنگی تشکیل شده است که در آن هفت جواهر خوابیده (راکد)، در هفت لایه بدن درحال برانگیختن هستند. این یکی شدن رنگ و آهنگ بیانگر وجود سلطنتی بهشتی در درون هر انسانی است.

در سنت شرق، مرحله‌ای موجود است که به‌نام بدن قوس و قزح خوانده می‌شود  و  این مرحله پس از مدتهای بسیار طولانی از تمرین یوگا حاصل می شود. دراین مرحله بدن فیزیکی به بدن مشعشع  و  پرشکوهی تبدیل می‌شود  و  این بالاترین حدی است که بدن می‌تواند به آن دست یابد. این بدن را با بدن مسیح مقایسه کرده‌اند. در این بدن باشکوه استاد‌‌ یوگا قادر است به‌دلخواهخویش در هر ‌یک از کاخهای آفرینش در جهان حضور یافته یا محو شود.

طیف‌ها:

طیفها نیروهای روحانی هستند که  از نور سفید سرچشمه می‌گیرند. این اشعه‌ها نه تنها در سطح کره زمین بلکه در بالا  و  ماوراء آن نیز به‌طور دائم در ارتعاشند و بصورت انرژی پایان ناپذیر  و  خستگی ناپذیری،  اطراف کره زمین را محاصره کرده‌اند.  همچنانکه این اشعه‌ها  و نیروها اطراف کره زمین (ماکروکازم) را فراگرفته و بدرون‌ آن‌ نفوذمی‌کنند،  بهمان نحو نیز اطراف هر انسان(مایکروکازم ) را فراگرفته و بدرون او نفوذ می‌نمایند و از سمت چپ  و  منفی بدن پایین رفته از سمت راست و  مثبت بدن بالا می‌آیند.

این ارتعاشات نوری عظیم  منبع واقعی قدرت ما بوده و هریک دارای کار  و  هدف  اختصاصی و  نیز عمومی هستند.  هر انسان تحت تاثیر طیف رنگی خاصی بدنیا آمده  و  تحت تاثیر طیفهای فرعی دیگری نیز قراردارد. نقطه تمرکز طیفهای رنگی و ارتعاشات در (ارا) است.

(ارا)  تشعشع نوری‌ است که  اطراف همه موجودات را فرا گرفته است. ما بطور دائمی توسط رنگها محاصره شده‌ایم  و  رنگ، انرژی کیهانی و نیروی شگفت آورحیاتی است. رنگ از وراء‌ ما در درون ما در هریک از اعصاب سلولها غدد ‌و ‌‌‌‌عضلات ما اثر می‌کند. در (ارای) ما می‌درخشد و از محیط بر ما پرتو افشانی می‌کند.

 

 

منبع: کتاب سنگ درمانی 1و2. نوشته: شوفل برگر – لاندهر

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه