Telegram support Whatsapp support

لغو شدن کاروان دانشجویی عمره…

لغو شدن کاروان دانشجویی عمره…

omre

محمد زاع ضمن اعلام خبر فوق گفت: کلیه پروازهای عمره از تاریخ 24 فروردین تا اطلاع ثانوی لغو شده است که شامل باقیمانده پروازهای دانشجویی نیز می شود. 12هزار و 400 نفر از دانشگاهیان از پرواز جا مانده‌اند که در صورت راه اندازی مجدد سفر عمره و تخصیص سهمیه به دانشگاهیان، سهمیه افراد جامانده محفوظ خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که کاروان بندی شده اند و مبالغ عمره هم از حساب ایشان کسر شده است، متحمل خسارتی نمی شوند و مبلغ برداشت شده به زودی به حساب ایشان عودت داده می شود.مدارک دانشجویان نیز تا دو هفته آینده از طریق دفاتر ستاد در استان ها و رابطین دانشگاهی به زائرین عودت داده خواهد شد.

زارع با بیان اینکه کلیه کلاس های آموزشی عمره در تهران و سایر استان ها لغو شده و باقیمانده جلسات برگزار نخواهد شد، افزود: دانشگاهیان می توانند در دوره بعدی عتبات بدون قرعه کشی از سهمیه عتبات دانشگاهیان استفاده کنند.

وی در پایان خبر داد: پسران مشمول که مجوز خروج از کشور آنها توسط ستاد گرفته شده است، به صورت سیستمی طی روزهای آینده این مجوزها باطل شده و دانشجویانی که خودشان اقدام کرده اند باید جهت باطل کردن مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

منبع:سیمرغ

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه