Telegram support Whatsapp support

لنوو VibeShot

لنوو گوشی جدیدی را برای کاربران خود روانه بازار می کند..

گوشی بسیار زیبا و جدید..

گوشی با کیفیت و کارایی بسیار بالا…

vibeshot-2

مدتی پیش خبری با عنوان انتشار شایعات و تصاویری از Lenovo Vibe Z3 Pro درج شد که در آن از پرچمدار جدید لنوو با نام Vibe Z3 Pro یاد شده بود، اما گویا لنوو قصد دارد گوشی جدید خود را با تمرکز بیشتر بر سیستم تصویربرداری و عکاسی و آن هم با نام وایب شات روانه بازار نماید.

بنابر گزارشات منتشر شده این گوشی هوشمند با یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با حسگر BSI که با سه فلش LED و لرزشگیر اپتیکال همراهی می شود و قادر خواهد بود تصاویری با کیفیت و بی نظیر حتی در فضاهای تاریک و کم نور تهیه کند. در خبرهای جدید بر خلاف اطلاعات و شایعات پیشین از فوکوس لیزری نامی برده نشده است و احتمالا این گوشی مجهز به فوکوس لیزری نخواهد بود.

از دیگر اطلاعات منتشر شده در این گزارش جدید مشخصاتی همچون چیپ ست Snapdragon 615 با تکنولوژی 64 بیتی، سه گیگابایت فضای رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی به همراه اسلات microSD با پشتیبانی از حافظه ها تا 128 گیگابایت و صفحه نمایش 5 اینچ FHD است.

همچنین در طراحی بدنه این گوشی علاوه بر استفاده از آلومینیوم صیقلی و همچنین رنگبندی ها مختلف سعی شده است با فراهم نمودن دکمه شاتر و زوم نهایت لذت عکاسی ساده و سریع برای کاربران فراهم شود. این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید 5.0 آبنبات چوبی خواهد بود.

منبع:تراشه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه