Telegram support Whatsapp support

مادری که فرزند بیمار خود را به قتل رساند…

مادری که دختر ۲ ساله را بخاطر بیماریش به قتل رساند

 

دختر ۲ ساله

یک مادر اهل  هند فرزند بیمار خود را به قتل رساند.

خانم ” ویدهی چادها ” اهل ” دهلی ” پس از کشتن دختر ۲ ساله خود مبادرت به خودکشی کرد.

براساس گزارش پلیس خانم ” چادها ” که پس از متولد شدن دخترش متوجه وجود سرطان در او شد و پس از ۲ سال مراقبت پزشکان از او وقتی که دیگر هیچ امیدی به بهبود دخترش نداشت و از این بابت افسرده شده بود تصمیم به پایان دادن به زندگی زجر آور دختر و خودش کرد و در نامه‌ای آخرین آرزوی خود را از خانواده‌اش در خواست کرد.

پلیس در ادامه افزود: این آخرین حرف‌های خانم ” چادها ” قبل از خودکشی است .( من خودم را می‌کشم و این در حالی است که چندی پیش دخترم ” گورنی” را کشتم، دخترم دیگر از این مرض نجات پیدا نمی‌کرد من و شوهرم همه‌ی تلاش خود را کردیم . لطفا جسد من را به همراه جسد دخترم بسوزانید تا خاکسترمان تا ابد در کنار هم باشد .)

همسر ” چادها ” آقای ” پرادیپ” وقتی به خانه برگشت و کسی درب خانه را باز نکرد حصار خانه را شکست و وقتی وارد شد با جسد دخترش بر روی زمین و همسرش که از سقف حلق‌آویز شده بود رو به رو شد .او هراسان با پلیس تماس گرفت و هنگام رسیدن پلیس به محل جنایت آنها به جسد ” گورنی ” کوچک و خانم ” چادها ” بر روی زمین در اتاق خوابش روبه رو شد.

همچنین خانم ” چادها ” در نوشته خود یاد آور شد که همسر او هیچ مسئولیتی بابت این حادثه ندارد و او همیشه همسرش را دوست داشته است.

مادری که فرزند بیمار خود را به قتل رساند…

آقای ” پرادیپ” در ادامه افزود : این تراژدی از ناامیدی همسرش از ادامه درمان دخترمان نشات گرفت و از خدا برای هردوشان طلب آرامش کرد.

منبع: سیمرغ

برای مشاهده جدیدترین جواهرات نقره روی تصویر زیر کلیک کنید

انگشتر چند جواهر زنانه کد جواهر: ۹۲۹۴

انگشتر چند جواهر زنانه۲

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یازده =

یک دیدگاه

  1. محمد رضا صنعتی

    مطا لب جذاب و اموزنده ای است با تشکر

محصولات مرتبط در فروشگاه