Telegram support Whatsapp support

مبارزه خونین برای ازدواج با مدیر شرکت

ازدواج با مدیر شرکت…

مبارزه خونین…

قتل…

مبارزه خونین دو پسر جوان برای ازدواج با مدیر شرکت تبلیغاتی، سرانجام با قتل یکی از آنها در تصادف ساختگی پایان یافت.

مبارزه خونین

به گزارش جام جم، ساعت 11 صبح بیستم مرداد امسال مردی با پلیس 110 تماس گرفت و از وقوع تصادف میان یک دستگاه خودروی پژو با راکب موتورسیکلت در بزرگراه یادگار امام (ره) در نزدیکی جایگاه سوخت فرحزاد خبر داد. پس از حضور ماموران، راننده خودروی پژو به نام محمد بیست و یک ساله در جریان تحقیقات اعلام کرد، هنگام عبور از محل بودم که متوجه حضور راکب موتورسیکلت نشده و با وی تصادف کردم.

مرد موتورسوار بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت صدمات جان خود را از دست داد. ماموران با بررسی پرونده افراد ناپدید شده، هویت مرد موتورسوار به نام روح الله بیست و نه ساله را شناسایی کردند. خانواده مرد جوان با طولانی شدن غیبت او، موضوع را به پلیس اطلاع داده بودند.

خانواده روح الله پس از حضور در پلیس آگاهی اظهار کردند: پس از ناپدید شدن پسرمان، جستجو برای یافتن او را آغاز کرده و شکایتی را مطرح کردیم. روح الله در یک شرکت تبلیغاتی کار می کرد که امروز مدیر آنجا با ما تماس گرفت و مدعی شد، پسرمان تصادف کرده است. همزمان هم از پلیس آگاهی با ما تماس گرفتند.

در حالی که برای راننده خطاکار قرار قانونی صادر شده و او با سپردن کفالت تا روز دادگاه آزاد شده بود، خانواده روح الله به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد، پسرشان با مدیر شرکت اختلاف داشته و راننده ای که با وی تصادف کرده، در همان شرکت کار می کند و با روح الله درگیری داشته؛ بنابراین تصور می کنند این تصادف عمدی بوده و پسرشان به قتل رسیده باشد بنابراین خانواده روح الله بیست و پنجم دی امسال با حضور در دادسرای جنایی، از راننده به اتهام قتل عمد شکایت کردند.

پس از این شکایت پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران با تحقیقات محلی دریافتند، روح الله به مدیر شرکت تبلیغاتی علاقه مند شده و حتی از او خواستگاری کرده بود، اما محمد ـ راننده خطاکار ـ با اطلاع از این ماجرا و به هواخواهی از زن جوان با مقتول درگیر شده بود.

با کشف این سرنخ ها، محمد هفته گذشته با دستور قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت .

متهم این بار هم در اظهاراتش به افسر بازجو گفت: روز حادثه در بزرگراه در حال حرکت بودم که به دلیل سرعت بالا و ترکیدگی لاستیک جلو، ناگهان خودرو منحرف شد و با یک دستگاه موتورسیکلت که در کنار جایگاه سوخت توقف کرده بود، برخورد کردم. بعد از تصادف متوجه شدم راکب موتورسیکلت روح الله بوده است.

همزمان با شروع تحقیقات، کارآگاهان جنایی به سرنخ های جدیدی دست یافتند که نشان می داد، متهم پرونده پیش از تصادف در محل حادثه حضور داشته و احتمال عمدی بودن این حادثه قوت گرفت.

تحقیقات از متهم جوان برای مشخص شدن دیگر ابعاد پرونده ادامه داشت تا این که محمد دیروز به قتل روح الله اعتراف کرد و گفت: روز حادثه قرار بود به دفتر فاطمه ـ مدیر شرکت ـ بروم که طی تماسی متوجه شدم وی در جایگاه سوخت نزدیک شرکت است و روح الله نیز مزاحمش شده است. از آنجا که چندی پیش نیز به دلیل پیشنهاد ازدواج از سوی روح الله به مدیر شرکت، از وی کینه به دل گرفته بودم، خود را به محل رسانده و او را زمانی که مشغول صحبت با فاطمه بود زیر گرفتم و قصد فرار داشتم که 200 متر جلوتر لاستیک جلوی خودروام ترکید و بناچار متوقف شدم اما فاطمه از محل حادثه فرار کرد.

با اعتراف متهم به قتل، مدیر شرکت تبلیغاتی تحت تعقیب پلیس قرارگرفت و دستگیر شد. دختر جوان با انتقال به پلیس آگاهی گفت: روح الله کارمندم بود و وقتی به او جواب رد دادم، شروع به مزاحمت کرد. روز حادثه روح الله دوباره مزاحمم شد و من هم موضوع را به محمد گفتم. مرد جوان با شنیدن این موضوع عصبانی شد و خود را به مقابل پمپ بنزین رساند. نمی دانستم قصد کشتن روح الله را دارد.

ظهر دیروز دو متهم برای تحقیقات قضایی به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند. ابتدا پسر جوان ـ محمد ـ به تشریح حادثه پرداخت و گفت: من هم به فاطمه ـ مدیر شرکت ـ علاقه مند بودم. موضوع را غیرمستقیم به او گفتم اما موضوع را جدی نگرفت. زمانی که متوجه شدم روح الله همچنان مزاحم فاطمه می شود، با وی دعوا کردم. حتی روز حادثه هم به قصد تنبیه کردن روح به جایگاه سوخت رفتم و او را زیر گرفتم، اما قصد نداشتم وی را بکشم.

سپس فاطمه به دفاع از خود پرداخت و گفت: ماجرای مزاحمت های روح الله را به محمد گفته بودم اما فکر نمی کردم او نیز به من علاقه مند باشد و دست به چنین کاری بزند.متهمان پس از بازجویی با قرار قانونی روانه زندان شدند.

 منبع: جام جم
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه