Telegram support Whatsapp support
دستبند های رنگی با سنگ های زیبا

مدل جدید دستبندهایی از سنگ های رنگی و زیبا

دستبند هایی جدید برای ست کردن لباس ها و شرکت در مراسم دوستانه
وقتی دستبندی را انتخاب می کنید به ظاهر آن نیز توجه داشته باشید…

دستبندهایی که در این مطلب آورده شده است بسیار زیبا و دیدنی با ذکر توضیحاتی مختصر

اصلی‌ترین ماده سازنده‌ زیورآلات این برند سنگ است؛ سنگ‌های رنگی زیبا که این زیورآلات را برای روزهای آخر زمستان مناسب می‌کند.

اگر دنبال خرید کادویی برای عزیزی هستید، قبل از هر انتخابی نگاهی به آنها بیندازید.

دستبند زنانه

باز هم یک ترکیب زیبای دیگر از سنگ‌های رنگی. این بار سنگ جید با رنگ سبز با سنگ‌های عقیق ریز ترکیب شده‌اند و همین باعث شده سبزی زیبای سنگ جید در دستبند بیشتر به چشم بیاید. در این دستبند علاوه بر این سنگ‌ها، کریستال سواروسکی هم دیده می‌شود. سنگ عقیق نشانه زندگی و جنب و جوش است.

**********

دستبند زنانه

چنین دستبندی با سنگ سلیمان برای هر سنی پیشنهاد می‌شود. پوشیدن یک شلوار قهوه‌ای خیلی خوب می‌تواند زیبایی دستبند را چند برابر کند. بهتر است بقیه ظاهرتان را زیاد شلوغ نکنید تا این دستبند بیشتر به چشم بیاید.

**********

دستبند زنانه

همیشه که قرار نیست برای دیگران هدیه بگیرید یا منتظر بمانید آنها به شما هدیه دهند. گاهی لازم است خودتان دست به کار شوید و از خود قدردانی کنید! برای هدیه دادن چه چیزی زیباتر از این دستبند آلبالویی که با سنگ عقیق و کریستال اتریشی تزیین شده و زیبایی دست‌تان را دوچندان می‌کند. نگین‌های سواروسکی در درخشش و زیبایی این دستبند نقش دارند.

**********

دستبند زنانه

این دستبند یک کار هنری متفاوت دیگر است که طرفدار خاص خود را دارد. این دفعه سنگی که استفاده شده آمازونیت است که با سنگ‌های کرم‌رنگ ترکیب شده و با سنگ‌های سواروسکی آبی توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. زیبایی این دستبندها در سادگی‌شان است.

**********

دستبند زنانه

اگر به طرح‌های جالب و تک علاقه دارید، می‌توانید به انتخاب این دستبند فکر کنید. این دستبند ترکیبی از دو دستبند است که مکمل همدیگر هستند؛ یکی از آنها با سنگ‌های سفید تراش‌خورده درست شده و دیگری با مرواریدهای اتریشی که این دو در کنار هم جلوه خاصی دارند.

**********

دستبند زنانه

اگر دنبال طرح‌های تازه و منحصر به فرد هستید، این دستبند با طرح برف به شما پیشنهاد می‌شود. طرح این دستبند ترکیبی از سنگ‌های سفید براق و مات است که رنگ‌بندی نزدیکی به هم دارند و با اضافه شدن سنگ‌های سواروسکی زیبایی‌ دوچندانی پیدا کرده‌اند. این دستبند مناسب برای پوست‌های تیره است چون روی این رنگ پوست جلوه بیشتری پیدا می‌کند.

دستبند

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 1٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + شانزده =

یک دیدگاه

  1. لطفاً از این مدلهای تمام سنگ تو سایتتون بیارین من عاشقشونم.

محصولات مرتبط در فروشگاه