Telegram support Whatsapp support

معاینه رایگان چشم برای افراد بالای 40 سال

بیماری گلوکوم (آب سیاه) دومین علت شایع نابینایی در سراسر جهان می باشد…

پیشگیری و مراقبت…

چشم

سید مهدی مدرس زاده، رئیس مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر گفت: بیماری گلوکوم (آب سیاه) دومین علت شایع نابینایی در سراسر جهان است و با توجه به قابل پیشگیری بودن آن در مراحل اولیه، غربالگری آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

برای تشخیص بیماری گلوکوم، افراد بالای 40 سال به صورت رایگان،در روز ۲۱ اسفند در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) به صورت رایگان معاینه چشم می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به مناسبت هفته جهانی گلوکوم افراد بالای 40 سال از نظر بیماری گلوکوم روز پنجشنبه، 21 اسفند از ساعت 8 صبح تا 16 در درمانگاه چشم بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) به صورت رایگان تحت معاینه قرار می گیرند.

سید مهدی مدرس زاده، رئیس مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی ایران با اعلام این خبر گفت: بیماری گلوکوم (آب سیاه) دومین علت شایع نابینایی  در سراسر جهان است و با توجه به قابل پیشگیری بودن آن در مراحل اولیه، غربالگری آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: بدین منظور هفته جهانی گلوکوم ( 17 تا 23 اسفند 1393) در سراسر جهان در جهت تاکید اهمیت این قضیه انتخاب شده است. در این راستا گروه گلوکوم دانشگاه علوم پزشکی ایران در نظر دارد در روز پنجشنبه 21 اسفند در درمانگاه چشم بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) معاینه رایگان چشم ( از نظر گلوکوم)  را برای افراد بالای 40 سال یعنی گروه در معرض خطر انجام دهد.

منبع : عصر ایران

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهارده =

محصولات مرتبط در فروشگاه