Telegram support Whatsapp support
معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون

معرفی برند هری وینستون

جواهر و زیورآلات از مواردی می باشد که زن و مرد علاقه خاصی به آن دارند و نشانی کامل از زیبایی و خاص بودن دارد، جواهرات در بین بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیار به آن علاقه دارند. این موضوع باعث شده است تا شرکتهای جواهر سازی زیادی به این عرصه وارد شوند و اقدام به طراحی و تولید جواهرات خاص و متفاوت بنا به نیاز جوامع مختلف بکنند، با وجود شرکتهای بزرگ جواهر سازی تنها تعداد اندک شماری معروف و به عنوان یک برند جهانی شناخته می شوند، برندهایی همانند کارتیر، تیفانی و هری وینستون، در این مقاله میخواهیم شما را با یکی از این برندهای مشهور آشنا کنیم برندی به نام هری وینستون که در کشورهای مختلف دارای نمایندگی و اعتبار بسیار زیادی است. با ما همراه باشید.

معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون

هری وینستون

 اگر از طرفداران پرو پاقرص دنیای جواهرات باشید به طور حتم نام هری وینستون را شنیده اید ولی براستی وی که بود است که شرکتی به این بزرگی به نام اوست؟ اگر بخواهیم وی را به طور خیلی خلاصه معرفی کنیم باید بگوییم یک جواهر فروش خوش فکر آمریکایی بود که از ۱ مارچ ۱۸۹۶ تا ۲۸ دسامبر ۱۹۷۸ می زیسته است. وی الماس معروف امید (Hope Diamond) را پس از یک دهه نگهداری در سال ۱۹۵۸ به موسسه اسمیتسونیان اهدا کرد .این موسسه یکی از بزرگترین موزه ها و مجموعه های تحقیقاتی در زمینه گوهر های گرانبهاست که در سال ۱۸۴۶ تاسیس شده است.

معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون

چگونه هری وینستون یک جواهرساز معروف شد؟!

پدر هری وینستون پس از مهاجرت خانوادگی از اکراین به آمریکا، کسب و کاری کوچک در زمینه جواهرات راه اندازی کرد و بدین ترتیب بود که هری با این صنعت در مغازه پدر آشنا شد. اما افسانه زمانی شروع شد که وی در سن ۱۲ سالگی، سنگی را که از دید صاحب فروشگاه بی ارزش بود به قیمت ۲۵ سنت خرید و آنرا پیش پدر خود برد. این نوجوان درست تشخیص داده بود و این سنگ در واقع زمردی ۲ قیراطی بود و دو روز بعد به قیمت ۸۰۰ دلار فروخته شد. بدین ترتیب وی اولین تجارت خود را انجام داد و ۳ هزار ۲۰۰ برابر سود کرد.
امپراتوری جواهرات وینستون با  بدست آوردن جواهرات بی نظیر آرابلا هانتینگتون آغاز شد. آرابلا هانتینگتون همسر یکی از مردان با نفوذ در صنعت راه آهن آمریکا بود که به علت علاقه وافر به جواهرات و ثروت هنگفت، یکی از معتبرترین مجموعه های جواهرات پاریسی را جمع کرده بود. وینستون پس از مرگ بانو هانتینگون این مجموعه از مد افتاده ولی نفیس را خرید و جواهرات را به سبک امروزی طراحی کرد و تمام مهارت منحصر بفرد خود را به نمایش گذاشت.
در سال ۱۹۳۲ هری وینستون شرکت الماس خود را افتتاح کرد و روند جدیدی را در پیش گرفت. وی باعث ایجاد انقلابی در صنعت الماس شد و تحولی عظیم در طراحی طلا و جواهرات ایجاد نمود. نسل جدیدی از طراحان و صنعتگران ماهر کار وی را ادامه دادند و جواهراتی بسیار زیبا و البته بی نظیر بوجود آوردند. برای ۶ دهه است که  شرکت جواهرسازی هری وینستون تامین کننده بخشی از جواهرات بازیگران هالیوود بوده است.

معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون

شعبات هری وینستون در جهان
بی شک هری وینستون در میان معروف ترین جواهرسازان دنیا قرار دارد. امروزه، شرکت جواهرسازی هری وینستون دارای تنها هشت شعبه در ایالات متحده آمریکا است. این شعبات در شهرهای نیویورک، بورلی هیلز، لاس وگاس، دالاس، هونولولو، بال هاربر و شیکاگو مستقر هستند.

شرکت جواهرسازی هری وینستون همچنین دارای پنج شعبه در ژاپن (سه شعبه در توکیو، یک شعبه در اوساکا و یک شعبه در ناگویا) و دو شعبه در چین (شهرهای پکن و شانگ‌های) است. هری وینستون همچنین دارای یک شعبه در شهر تایپه در کشور تایوان، شهر لندن در کشور انگلستان و شهر پاریس در کشور فرانسه است.

قرض دادن جواهرات

هری وینستون اولین جواهرسازی بود که برای مراسم اسکار به یک هنرپیشه زن جواهراتی قرض می داد و این کار او در سال ۱۹۴۳ موجب بالا رفتن پرستیژ فرش قرمز شد. وینستون با قرض دادن جواهراتی با سبک مختص خود به جنیفر جونز، نامزد جایزه بهترین بازیگر زن اسکار، استاندارد جدیدی برای تیپ و استایل سلبریتی ها ایجاد کرد و خیلی زود در میان ستاره های هالیوودی محبوب شد.

آهنگی برای هری وینستون

در آهنگ “الماس ها بهترین دوست یک دختر هستند” (Diamonds Are a Girl’s Best Friend) که در سال ۱۹۵۳ در فیلم “آقایان بلوندها را ترجیح می دهند” (Gentlemen Prefer Blondes) توسط مرلین مونرو خوانده شد، نیز به هری وینستون اشاره شده است: “با من حرف بزن هری وینستون، همه چیز را در مورد آن به من بگو!”

انگشتر برند هری وینستون
انگشتر برند هری وینستون

دمپایی از جنس یاقوت

در سال ۱۹۸۹، برای گرامیداشت پنجاهمین سالگرد تولید فیلم کلاسیک “جادوگر شهر از”، کمپانی هری وینستون، یک جفت دمپایی یاقوت ساخته شده از یاقوت ها و الماس واقعی ساخت.

سود شرکت

در سال های ۲۰۱۰/۲۰۱۱ کل سود فروش این کمپانی ۲۴۶ میلیون یورو و سود فروش ساعت مچی های آن ۳۶ میلیون یورو بوده است. در ژانویه ۲۰۱۳ کمپانی هری وینستون اعلام کرد که برای فروش برند لوکس جواهرات الماس و ساعت مچی های خود به گروه Swatch با رقم ۷۵۰ میلیون دلار به توافق رسیده است.

ساعت مچی

ساعت مچی هری وینستون
ساعت مچی هری وینستون

ساعت مچی های هری وینستون ترکیبی از مهارت و کیفیت بالای جواهرات هری وینستون با سنت ساعت سازی سوئیسی هستند. از کلکسیون زیبای Avenue و Premier گرفته تا کلکسیون های مبتکرانه Ocean و Midnight، همه این کلکسیون ها نشانگر برتری ساعت های لوکس هری وینستون هستند.

حضور یک ایرانی به عنوان نائب رئیس شرکت هری وینستون

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نایب رئیس شرکت جواهرسازی هری وینستون، یک زن ایرانی به نام گلبرگ پارس‌تبار است، برند مشهور وینستون با مدیریت یک بانوی ایرانی فعالیت می کند و هنر خود را به جهانیان نشان می دهد.

تصاویری از جواهرات هری وینستون :

معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون
معرفی برند هری وینستون
اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هفده =

محصولات مرتبط در فروشگاه