Telegram support Whatsapp support
کیا اسپورتیج 2016

معرفی نسل چهارم کیا اسپورتیج ۲۰۱۶

کیا اسپورتیج 2016

اسپورتیج جدید توسط شرکت کیا موتورز در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت رونمایی شد. این شرکت بلاخره نسل چهارم این شاسی بلند محبوب را به معرض نمایش گذاشت.

کیا اسپورتیج 2016

این شرکت کره ای نسل جدید این خودرو را با افزایش اندازه ۴۰ ملیمتر در طول و ۳۰ میلیمتر در فاصله ی دو محور همراه کرده است. اسپورتیج ۲۰۱۶ با یک مدل GT نیز وارد بازار می شود که با ظاهری اسپرت تر و آپشن های گوناگون سعی بر رقابت در این بازار پر ازدحام خودروهای شاسی بلند را دارد. آپشن های اعلام شده برای این مدل اگزوز دوگانه، سیستم تعلیق جدید و سیستم قدرت فرمان R-MDPS می باشد که هزینه های مدل استاندارد را کمی بالا می برد.

کیا اسپورتیج 2016

در زیر کاپوت کیا اسپورتیج از یک پیشرانه ۴ سیلندر توربو با حجم ۱٫۶ لیتر استفاده شده است که همان پیشرانه خودروی Ceed GT می باشد. این موتور توانایی تولید ۱۷۷ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور را دارد و همچنین کیا موتورز سه پیشرانه دیگر هم برای این خودرو در نظر گرفته است که  موتور ۱٫۶ لیتری با توان ۱۳۲ اسب بخار و ۱۶۱ نیوتن متر گشتاور و موتور ۱٫۷ لیتری توربو دیزل CRDi با توان ۱۱۵ اسب بخار از دیگر پیشرانه های این شاسی بلند می باشند. اسپورتیج مجهز به یک موتور ۲٫۰ لیتری دیزلی دیگر می باشد که دو قدرت متفاوت ۱۳۶ اسب بخاری و ۱۸۴ اسب بخاری را ارائه می دهد. تمامی این موتور ها با گیربکس ۶ سرعته دوکلاچه و ۷ سرعته اتوماتیک عرضه می شوند.

کیا اسپورتیج 2016

از دیگر مواردی که اسپورتیج نسل جدید با خود به همراه دارد : ظرفیت بار ۵۰۳ لیتر، رینگ های ۱۹ اینچی آلومینیومی، سیستم صوتی حرفه ای JBL با ۸ بلندگو و قدرت ۳۲۰ وات، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم تشخیص نقاط کور و….

کیا اسپورتیج 2016

این خودرو قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ فروش خود را در آسیا و اروپا آغاز بکند.

کیا اسپورتیج 2016

همچنین گفتنی است که به محض اعلام مشخصات و اطلاعات فنی دقیق اسپورتیج توسط شرکت کیا، این مشخصات بر روی سایت قرار میگیرد.

منبع: ماشین باز

 

جواهرات نقره لوکس و فاخر

انگشتر سوارسکی زنانه

انگشتر سوارسکی زنانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه