Telegram support Whatsapp support

ممنوع‌التصویری اکبر عبدی صحت دارد؟!

ممنوع‌التصویری اکبر عبدی صحت دارد؟!

آیا اکبر عبدی به ترکیه می رود؟؟؟

این روزها حرف و حدیث درباره خبر مهاجرت دائم یا موقت اکبر عبدی به ترکیه زیاد است. هر روز خبری در مورد او منتشر و شبه‌حکمی درباره ممنوع‌التصویر بودنش یا ممانعت از ورودش به کشور و … صادر می‌شود.

به گزارش ایسنا، «مشرق» با این مقدمه نوشت: ماجرا از این قرار است که اکبر عبدی بازیگر توانای سینمای ایران که در بیش از 90 فیلم و چندین مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده، راهی ترکیه شده است.

رسانه‌های ترکیه هم گزارش داده‌اند که اکبر عبدی با خرید خانه‌ای در آلانیا تصمیم گرفته است مابقی عمر خود را در این شهر بگذراند. چند روز پیش هم خبرگزاری آناتولی نوشت که عبدی با برگزاری کنفرانس خبری در یک بنگاه معاملات املاک در یکی از شهرهای ترکیه گفته است که به خاطر برخی مشکلات سلامتی تصمیم گرفته است در ترکیه به زندگی ادامه دهد. ادعا شده که اکبر عبدی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون ایران دارای بیماری دیابت بوده و اخیرا نیز به بیماری کلیوی دچار شده است.

عبدی گفته است که می‌خواهد از این به بعد در ترکیه به زندگی و فعالیت‌های هنری خود ادامه دهد. این هنرمند 55 ساله گفته است که پروژه‌هایی در خصوص تهیه فیلم و سریال تلویزیونی در ترکیه داشته و در ماه‌های آینده فیلم آذری مشهدی عباد را شروع خواهد کرد.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − چهار =

یک دیدگاه

  1. هر دم از این باغ بری میرسد
    چون بیمارم میرم ترکیه……..حالا کی گفته جای بیماران تو ایران نیست
    اونائی که تو رادیو تلویزیون و رسانه ها دم از وطن پرستی میزنن
    تو فکرشون چیز دیگه ایه
    فکرشون اینه که پول ایران را دپو کنند و در یه موقعیت مناسب
    فلنگو ببندنو برن با این پولا خوش بگذرونن

محصولات مرتبط در فروشگاه