Telegram support Whatsapp support

موفقیت در کنکور از زبان تک رقمی ها

 موفقیت در کنکور از زبان تک رقمی ها

موفقیت در کنکور از زبان تک رقمی ها:

باورهای محدود کننده را از خود دور کنید. این که چون من به مدرسه معمولی می روم پس امکان قبولی هم ندارم، کاملا اشتباه است زیرا هر سال تعدادی از بچه های مدارس دولتی شگفتی خلق می کنند و صاحب رتبه های تک رقمی می شوند.

جالب است بدانید که بیشتر رتبه های تک رقمی که من با آن ها صحبت کرده ام، عواملی را که ذکر می کنم به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت خود عنوان کرده اند.

۱ – ایمان به خدای متعال و باور های معرفتی

۲ – سخت کوشی و درس گرفتن از شکست ها نه تسلیم شدن در برابر آن ها

۳ – بهره بردن از هر شرایطی برای رسیدن به هدف حتی در مدرسه دولتی و فقط با استفاده از همان کتاب های درسی.

۴ – داشتن اعتماد به نفس بالا و پرهیز از دهن بینی و مقایسه های بیجا.

۵-آمادگی جسمی: شرایط جسمی مطلوب در یادگیری شما تاثیر زیادی دارد؛ بنابراین برای اینکه جسم سالمی داشته باشید تا بتوانید خوب درس بخوانید باید: تغذیه مناسب داشته باشید، ورزش کنید و به میزان لازم بخوابید

۶-یک دانش آموز برای آمادگی در آزمون سراسری باید وقت ویژه ای برای مطالعه در نظر بگیرد و به قول معروف از خود مایه بگذارد، دانش آموزان موفق روزهای مدرسه ۵ ساعت و روزهای تعطیل ۱۰ ساعت مطالعه می کنند، البته این مقدار با توجه به میزان توانایی و نیاز شما می تواند متفاوت باشد، توجه داشته باشید که سلامت جسمی و روحی شما از هر چیز دیگری مهمتر است و نباید فدای ساعت مطالعه شود.

۷-از فنون تست زنی و هنر آزمون دادن آگاه شوید،آزمون دادن یک هنر است و داشتن معلومات درسی به تنهایی کافی نیست! مهمترین وظیفه ی شما پس از هر آزمون آزمایشی تحلیل علمی آن آزمون است،با استفاده از فرم های مخصوص می توانید به تحلیل آزمون بپردازید و از نقاط قوت و ضعف خود اطلاع یابید.

۸-سعی کنید تراز درس های خود را میزان کنید،در نظر داشته باشید که بالا رفتن تراز شما در یک یا دو درس که توانایی خاصی دارید به نفع شماست اما عکس آن به ضرر شماست،در صورت نیاز، برای بالا بردن تراز درس هایی که در آن ضعیف هستید از کلاس های خاص استفاده کنید.

با آرزوی موفقیت برای تمامی کنکوری های عزیز 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه