Telegram support Whatsapp support

نجات قاتل مادر و نوزاد از چوبه دار

پسر جوان که خواهر و خواهرزاده‌اش را به قتل رسانده است، با رضایت داماد خانواده از چوبه دار نجات یافت.

635583066037533177

براساس محتویات پرونده، بیستم آبان سال 86 مردی با پلیس تماس گرفت و گفت همسر و فرزندش در خانه شان در حوالی تهران به قتل رسیده اند. زمانی که پلیس به محل رسید، جسد غرق در خون مادر و پسر هجده ماهه را پیدا کرد. بررسی ها نشان می داد ضربات به حدی شدید بوده که این دو نفر در همان لحظات اولیه جان باخته اند.

شوهر این زن در تحقیقات گفت: امروز برادرزنم به نام احمد به خانه ما آمد. ساعاتی بعد از ورود احمد، خانه را ترک کردم و زمانی که برگشتم، جسد همسر و فرزندم را پیدا کردم. این مرد همچنین گفت النگو های همسرش هم به سرقت رفته است.

به این ترتیب تحقیقات برای دستگیری احمد آغاز و یک هفته بعد مرد جوان بازداشت شد.

احمد از همان لحظه ای که بازداشت شد، به قتل خواهر و خواهرزاده اش اعتراف کرد و جزئیات را توضیح داد و مشخص شد او با ضربات تبر آن دو را با نقشه قبلی به قتل رسانده است.

با تکمیل تحقیقات، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه محاکمه پدر و مادر مقتول در جایگاه حاضر شدند و اعلام رضایت کردند. اما داماد خانواده گفت تقاضای قصاص قاتل فرزندش را دارد و حاضر است برای اجرای حکم سهم دیه را پرداخت کند.

در ادامه متهم در جایگاه حاضر شد. وی گفت؛ اتهام قتل را قبول دارم اما انگیزه ای برای این کار نداشتم و نمی دانم چرا خواهرم را کشتم. شب قبل از حادثه مقدار زیادی حشیش مصرف کرده بودم. داروهای اعصاب هم می خوردم و حال خوبی نداشتم. نمی دانم چرا تصمیم گرفتم تنها خواهرم را به قتل برسانم. صبح روز حادثه تبری از خانه پدرم برداشتم و به خانه خواهرم رفتم و ناهار آنجا بودم. حالم خیلی بد بود. بعد از ناهار، شوهر خواهرم به طبقه پایین رفت و خواهرم و فرزندش هم خوابیدند. من با تبر به سر و صورت آنها کوبیدم و بعد هم از خانه بیرون رفتم و کمی آرام شدم.

وی گفت؛ من از کودکی این طور بودم. حالم که بد می شد، حیوان می کشتم؛ از جوجه گرفته تا حیوانات دیگر، و پس از آن آرام می شدم. روز حادثه هم به همین منظور مرتکب قتل شدم.

متهم درباره سرقت طلاهای خواهرش گفت: 12 النگو از دستش خارج کردم و با خودم بردم. آنها را به یک طلافروش فروختم و چند روزی با همان پول زندگی می کردم.

بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضایی وارد شور شده و با توجه به درخواست داماد خانواده، احمد را به قصاص محکوم کردند. در ادامه نیز حکم در دیوان عالی کشور تائید شد.

در حالی که پسر جنایتکار یک بار تا پای چوبه دار رفته بود، سرانجام داماد خانواده با مراجعه به دادسرای جنایی رضایت خود را اعلام کرد تا احمد تنها از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.

 

منبع : جام جم آنلاین

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

یک دیدگاه

  1. اشتباه محض
    نبايد رضايت ميداد. آزاد بشه كه چي بشه؟ چند نفر ديگه رو بكشه تا آقا آْروم بشه؟ آمار نشون ميده اينجور افراد به جراِِيم خود ادامه ميدن
    متاسم كه يك قاتل به آغوش جامعه بازميگرده و جامعه روز به روز ناامنتر ميشه.
    اتفاقي آدم نكشته. بازهم ميكشه

محصولات مرتبط در فروشگاه