Telegram support Whatsapp support

نیروی شفابخش صدف ها

نیروی شفابخش صدف ها

صدف های دریایی مانند کریستال ها و گوهرها از مواد معدنی تشکیل شده اند و موجودات زنده دریاها که منبع اولیه حیات هستند آنها را می سازند .

نیروی شفابخش صدف ها

صدف ها با روشی به جز روش سنگ ها و گوهرها بر روی ما تاثیر گذاشته و میل به زندگی و ضربان حیات را به ارمغان می آورند . فرهنگ های باستانی جهان از قدرت شفابخش صدف ها آگاهند؛ ولی افسوس اغلب ما درباره نیروی شفابخش خارق و العاده این هدایای دریای که در سراسر سواحل زیبای دریای خزر و خلیج فارس انباشته شده چیزی نمی دانیم .

انرژی شفابخش بطور طبیعی در تمام هستی جریان دارد .

کریستال ها، گوهرها، مرجان، مروارید و صدف ها آفریده هایی هستند که قدرت جذب و هدایت امواج انرژی را دارند و می توانند از آنها برای درمان بیماری های جسمانی و روحی روانی و دفع انرژی های منفی و کسب آگاهی و رسیدن به بینش برتر استفاده کرد .

به خاطر مواد تشکیل دهنده آن و خصوصیات مشابه با مروارید خواص مروارید را در خود جای داده است و با تاثیر بر چاکرای ۲ تغییرات مفیدی از نظر جسمانی و روحی روانی ایجاد می کند .

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 3 =

2 دیدگاه

  1. سلام
    من از بوشهر پیام میدم و دوست دارم به عنوان همکار با هم کار کنیم . حدود سه سال پیش در جنوب مزرعه پرورش صدف مروارید ساز ( صدف لب سیاه ) شروع به کار کرد و چند مدتی هست که برداشت مروارید پرورشی از این مجموعه شروع شده . این موارد رو جهت اطلاع شما عرض کردم و خوشحال میشم با هم کار کنیم جهت عرضه مروارید خلیج فارس که از نوع بهترینهای مروارید اب شور هستش . /
    جهت عرضه با بازار داخل و صادرات به عراق و ترکیه و کردستان عراق .سعی میکنم عکس نمونه مروارید پرورشی رو بارگذاری کنم ./ اگر نتونستم و نشد که عکس مروارید ها رو بارگذاری بکنم ، به ادرس ایمیل من پیام بدید تا عکس رو براتون بفرستم . با تشکر .

محصولات مرتبط در فروشگاه