Telegram support Whatsapp support

نکاتی عجیب در برنامه نود دیشب…

نکات جالب در برنامه نود…

۶۳۵۵۸۵۴۸۱۶۰۰۶۱۸۵۳۷

بحث مهم این هفته  درباره مسائل مختلف دوره چهاردهم لیگ برتر فوتبال و رقابت‌های آن، را تشکیل داد.

پخش آیتم‌های مختلف از بازی پرسپولیس – الهلال و نفت – الاهلی از نکات جالب این برنامه بود.

– در بخشی از این برنامه، کلیپی درباره مراسم چهارمین سالگرد درگذشت ناصر حجازی پخش شد. همچنین کلیپی درباره مهران دوستی، گوینده تازه درگذشته رادیو به نمایش درآمد.

– گزارشی از خانواده و کودکی علیرضا جهانبخش در این برنامه پخش شد.

این بازیکن شاغل در لیگ هلند از خاطرات دوران کودکی‌اش سخن گفت و نکات جالبی را مطرح کرد. او اولین خاطره بازی کردنش در تیم بزرگسالان داماش را مصاف با مس کرمان اعلام کرد و گفت که در آن بازی مهدوی‌کیا هم‌تیمی او بوده است.

– مهدی شریفی، از مهمانان این برنامه، در بخشی از صحبت‌هایش با بیان اینکه “فردوسی‌پور از عوامل پخش شایعه علیه قهرمانی سپاهان بوده است”، گفت که «آقای فردوسی‌پور مگر در همین برنامه شما نبودید که گفتید چقدر خوب است تراکتور قهرمان شود؟ این صحبت شما ما را خیلی ناراحت کرد.»

– عباس باغستانی، رئیس انجمن کم‌توانان ذهنی، مهمان تلفنی این برنامه بود که از مشکلات مالی شدید تیم فوتبال کم‌توانان ذهنی گلایه داشت و گفت که انتظار دارد دولت و خیرین ورزشی به این تیم کمک کنند تا راهی رقابت‌های جهانی شود.

– در بخش پایانی این برنامه، گزارشی درباره موتومبا، بازیکن جنجالی راه‌آهن پخش شد و در نهایت به دلیل کمبود وقت، رسیدگی به پرونده او به هفته آتی موکول شد.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =

محصولات مرتبط در فروشگاه