Telegram support Whatsapp support

همسر دروازه‌بان استقلال فیلمنامه «پژمان2» را می‌نویسد

635578739205400775

 

سوگل طالب لو همسر وحید طالب لو دروازه بان استقلال که علاقه فراوانی به نویسندگی دارد این روزها سرگرم نوشتن سریال «پژمان2» است؛ آن هم تحت نظر مهراب قاسم خانی که استاد فیلمنامه نویسی وی است.

 

 

سوگل طالب لو با اشاره به اینکه علاقه ای به این ندارد که بواسطه همسرش شناخته شود می گوید: یک سری از دوستانم وقتی متوجه می شوند من همسر آقای طالب لو هستم تعجب می کنند چون من خیلی کلاس می روم و معمولا در کلاس ها این مساله را عنوان نمی کنم مثلا الان کلاس فیلمنامه نویسی آقای تقوایی میروم و فقط چون فیلمنامه ام در مورد فوتبال بود، ایشان از من پرسیدند اطلاعاتی درباره فوتبال داری و من خودم را معرفی کردم.
وی ادامه می‌دهد: تازه اینجا بود که تقوایی فهمید همسر وحید هستم و از من خواست به وحید بگویم مبارزه کند و حق خودش را بگیرد.
این همسر فوتبالی می افزاید: از دبستان و دبیرستان همیشه معلم های ادبیاتم می گفتند سراغ نویسندگی برو. حتی اساتید دانشگاهم با وجود اینکه رشته من حسابداری بود این استعداد را در من شناخته بودند. این اتفاق ها که رخ داد و من ازدواج کردم و دیدم هیچ چیز غیر از نوشتن من را آرام نمی‌کند شروع کردم به نوشتن داستان زندگی وحید ،این درست زمانی بود که اوضاع خوبی نداشتیم و من باید به وحید روحیه می‌دادم تا تمرین را کنار نگذارد.

این بانو درباره کارهای آماده انتشار خود بیان می دارد: یک سری داستان کوتاه دارم یکی در مورد جنگ و یکی دوتا هم در مورد فوتبال که یکی از این فوتبالی ها داستان بچگی یک فوتبالیست معروف است که خیلی از خاطرات وحید در آن استفاده کردم. یکی از لحظات خوب ما این است که وحید می نشیند خاطرات بچگی اش را برای من تعریف می کند . این کتاب هنوز به مرحله چاپ نرسیده چون مجموعه داستان کوتاه اقلا باید شش هفت داستان باشد و من هنوز باید یکی دو داستان دیگر بنویسم.
وی ادامه می‌دهد: در این کتاب هیچ اشاره ای به وحید نمی شود؛ من در مورد این فکر کردم که شاید یک روزی یک کتاب بنویسم به اسم خود وحید طالب لو.
سوگل درباره حضورش در کلاسهای قاسم خانی می گوید: الان در کلاس های مهراب قاسم خانی هر کدام یک قسمت از سریال “پژمان2” را زیر نظر پیمان و مهراب قاسمخانی می نویسیم. مهراب خیلی در این زمینه به ما کمک می کند. من در دوره ای به کلاس های محراب رفتم که فهمیدم هنوز هم آدم های دوست داشتنی هستند.

منبع:جام جم

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

محصولات مرتبط در فروشگاه