Telegram support Whatsapp support

واکنش رامبد جوان به پخش دوباره “خانه سبز”

سریال قشنگ خانه سبز…

سریالی بسیار زیبا  خاطره انگیز…

index

رامبد جوان  درباره پخش مجدد سریال «خانه سبز» که ساخت آن به سال 1375 تعلق دارد، گفت: «خانه سبز» سریال جذابی است و من خوشحالم که این اثر بعد از 18 سال هنوز تماشاچی دارد.

همه ما با همدلی در کنار هم قرار گرفتیم  

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره ویژگی های سریال «خانه سبز» و خاطرات خود در زمان تولید این مجموعه اشاره و عنوان کرد: در آن زمان همه ما با همدلی در کنار هم قرار گرفتیم و به نظرم بیژن بیرنگ حرف های مهم و تازه ای در زمان خودش بیان می کرد که هنوز هم اهمیت دارد. اینکه سهم زنان و یا حتی سهم ما آدم ها از زندگی چیست و یا داستان زنی که با فرزندش تنها زندگی می کند و اینکه آیا حق دارد که دوباره ازدواج کند یا خیر؟ فکر می کنم فرهنگ ما هنوز درگیر درستی و چگونگی این موضوعات است.

کارگردان فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» ادامه داد: بیژن بیرنگ و زنده یاد مسعود رسام فضایی ساخته بودند که در آن چند خانواده در کنار هم قرار گرفته اند و در عین حال که هرکدام در واحدی جداگانه زندگی می کنند اما هر یک از این واحدها عین خانه خودشان است. در حقیقت این نوع همزیستی و همدلی آرزوی همه خانواده هاست.

جوان در پایان با بیان اینکه خیلی خوشحال است که این سریال دوباره به پخش می رسد به نبود بازیگرانی چون حمیده خیر آبادی،  خسرو شکیبایی و مسعود رسام اشاره کرد و گفت: جای این افراد بسیار خالیست و دل ما برایشان بسیار تنگ است.

منبع: سیمرغ

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 17 =

محصولات مرتبط در فروشگاه