Telegram support Whatsapp support

پانزدهمین سفر استانی رییس جمهور به گیلان

پانزدهمین سفر استانی رییس جمهور به گیلان

رئیس جمهور فردا چهارشنبه به منظور انجام پانزدهمین سفر استانی خود به استان گیلان می‌رود.

rohani

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور با اعلام این خبر به خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: سفر رئیس جمهور به استان گیلان دو روزه خواهد بود و از صبح فردا چهارشنبه آغاز خواهد شد.

وی به برنامه‌های اولین روز از سفر رئیس جمهور به گیلان اشاره کرد وافزود: در اولین برنامه سفر رئیس جمهور ایشان با حضور در استادیوم شهید عضدی استان گیلان با مردم شریف این استان دیدار خواهد کرد.همچنین در روز چهارشنبه مطابق معمول با نخبگان و ایثارگران و برگزیدگان استان دیدار خواهد داشت و پس از آن در جلسه توسعه سرمایه گذاری استان گیلان با حضور فعالان مختلف بخش‌های خصوصی و مسئولین استان به صورت مشترک شرکت خواهد کرد.

وی اضافه کرد:‌در جلسه توسعه سرمایه گذاری راههای مختلف جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی استان و راههای پیشرفت این استان مورد بررسی قرار خواهدگرفت.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور به برنامه‌های دومین روز از سفر روحانی به گیلان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور روز پنج شنبه از پروژه‌های اقتصادی و زیست محیطی و منطقه‌ای استان گیلان دیدار خواهد کرد و پس از آن شورای اداری استان گیلان به ریاست رئیس جمهور برگزار خواهد شد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد:‌رئیس جمهور به عنوان آخرین برنامه‌های سفر استانی به گیلان در نشست خبری اصحاب رسانه استانی شرکت می‌کند.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + شانزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه