Telegram support Whatsapp support

چاقوی برادرشوهر در چشمان نو عروس

عروسی که به بیمارستان منتقل شد به خاطر فرو رفتن چاقو در چشمش…

چند روز پیش کارکنان اورژانس بیمارستان الزهرای اصفهان ماموران پلیس را در جریان انتقال زنی مجروح به این بیمارستان قرار دادند.

بررسی ها نشان داد که چشم راست این زن که «لیلا» نام دارد دچار جراحت شده و تیغه چاقو به چشم چپ وی نیز اصابت کرده است، از این رو به سرعت به اتاق عمل انتقال یافت و تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما تلاش های اولیه برای خارج کردن تیغه چاقو ثمری نداشت.

به علت عمق فرو رفتگی چاقو، تیم های تخصصی از بیمارستان های شهر فراخوانده شدند و در عمل جراحی دیگری با تلاش پزشکان سرانجام تیغه چاقو از چشم این زن جوان خارج شد.

شوهر این زن گفت: بر سر اختلاف خانوادگی با همسرم مشاجره کردم. هنگامی که دعوای ما بالا گرفت برادرم به هواخواهی من وارد ماجرا شد. او چاقو کشید و به چشم های همسرم ضربه زد. من هم او را به بیمارستان منتقل کردم.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ضمن تایید وقوع حادثه یاد شده، افزود: ضارب پس از دستگیری انگیزه این عمل خشونت بار خود را اختلافات خانوادگی بین برادر و همسر برادرش عنوان کرد.

سرهنگ حسین حسین زاده تاکید کرد: متاسفانه رفتارهای غیرمتعارف بعضی افراد و تصمیم های عجولانه آنها در مقابله با مشکلات باعث می شود حادثه های ناگواری رقم خورده و علاوه بر اینکه خود فرد یک عمر دچار گرفتاری شود ، فرد دیگری را نیز ناقص و دچار مصیبت نماید.

منبع:جام جم آنلاین

مجموعه انگشترهای جدید

انگشتر اتمی سوئیسی زنانه

انگشتر اتمی سوئیسی زنانه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 12 =

6 دیدگاه

  1. عبدالحی جنگی سنگانی

    دخالت های بیجای بسیار در زندگی ایرانی ها وجود داره و همین هاست که باعث تنش های درون خانوادگی شده…یه خانم و آقا باید خودشون مشکلشون رو حل کنن تا به کانون خانوادگیشون هم ضربه ای نخوره،چرا که به هر حال مشکل رفع میشه و این فرد سوم دخالت کنندست که خراب و رسوا میشه…
    به حریم شخصی دیگران احترام بگذاریم…

  2. نتیجه اخلاقی : ازدواج نکنیییییییییییییییییییم

  3. اَوا خدا مرگم بده .روم به دیفال

    نتیجه اخلاقی دیگه : میلاد برادر نداره

  4. نتیجه گیری اخلاقی : خانم های محترم توجه کنند که وقتی میخواهند ازدواج کنند طرف برادر نداشته باشه:D

  5. از دست این زن و شوهرایی که با هم دعوا می کنن…

  6. وای خدای من….

محصولات مرتبط در فروشگاه