Telegram support Whatsapp support

چرا رونالدو اینقدر خشن است ؟!

کريستيانو رونالدو روز شنبه و در بازي مقابل کوردوبا، پنجمين کارت قرمز دوران حضورش در رئال و در مجموع، نهمين کارت قرمز دوران فوتبالش را دريافت کرد و از بازي اخراج شد.

01001999

نشریه معتبر “اکیپ”، چاپ پاریس، روز گذشته در نسخه دیجیتالی خود با تیتر چرا رونالدو اینقدر خشن است و در گزارشی ویژه، به بررسی موضوع خشونت کریستیانو رونالدو در مسابقات فوتبال پرداخته و آن را با بازیکنان و اسطوره های سرشناس دیگر دنیای فوتبال مقایسه کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده است:” خشن ترین بازیکن تاریخ فوتبال، خراردو بدویا، بازیکن کلمبیایی است که 43 بار در دوران فوتبالش کارت قرمز دریافت کرد. رکوردی دست نیافتنی که البته نمی توان بدان افتخار کرد. در لالیگا که کریس رونالدو ششمین فصل حضور در آن را سپری می کند، پابلو آلفارو با 25 بار اخراج، رکورددار است و در رئال مادرید نیز سرخیو راموس با 19 کارت قرمز این رکورد را در اختیار دارد (راموس 14 بار در برنابئو از زمین بازی اخراج شده است) اما اگر بخواهیم آمار اخراج رونالدو را با دیگر بازیکنان هم رده خودش مقایسه کنیم، او همچنان پشت سر زیدان قرار می گیرد.

01002215

زیزو با 14 بار دریافت کارت قرمز، در میان اسطوره های فوتبال، رکورد اخراج را در اختیار دارد و پس از او کریستیانو رونالدو با 9 کارت قرمز، در جایگاه دوم قرار دارد. در این فهرست، مارادونا با 4 کارت قرمز، کرایف و رونالدوی برزیلی با 3 کارت قرمز و مسی با یک کارت قرمز دیده می شوند. پله، پلاتینی و بکن بائر، در دوران فوتبال خود هرگز از زمین بازی اخراج نشدند.”

 

منبع : ورزش 3

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه