Telegram support Whatsapp support
چشم سوم و هاله بینی

چشم سوم و هاله بینی

چشم سوم و هاله بینی

چشم سوم چیست؟

دانشمندان معتقدند که چشم سوم مانند یک لوبیا است که در بین دو ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژیکی است.

حالا من این غده را از نزدیک ندیده ام ولی هر شکلی که باشد کارش تقریبا درست است.

چشم سوم در بین ۲ ابرو قرار گرفته و کار آن دریافت سیگنالهای انرژی و حتی ارسال آنها نیز هست. شما با استفاده از این چشم می توانید امواج انرژی که در محیط هست را احساس کنید این امواج را از طریق مغز یا روح تجزیه و تحلیل کنید و در نهایت پیام مربوطه را به تصویر بکشید. این پیام می تواند یک تصویر، یک حس و یا هر چیز ماورایی باشد. معمول استفاده من از این چشم ارسال حس آرامش به افراد و دریافت تصاویر انرژیکی اجسام و اشخاص است. یعنی با استفاده از این چشم من می توانم هاله افراد موجودات فرا مادی و یا دردها و هر چیز غیر مادی و انرژیکی را با استفاده از این چشم مشاهده کنم.

چشم سوم و هاله بینی

تست تعیین میزان فعالیت چشم سوم

ابتدا شما بزرگترین انگشت خود را که همان انگشت وسط است از فاصله ای حدود ۲۰ سانتیمتر به بین ۲ ابرو نزدیک کنید. شما باید احساسی خاص مانند غلغلک یا حتی درد در آن ناحیه احساس کنید. اگر هیچ احساسی نداشتید با انگشت سبابه این عمل را انجام دهید و اگر هم باز هیچ احساسی نداشتید با انگشت کوچک عمل را تکرار کنید و اگر باز هم احساس نداشتید با وسیله نوک تیز مثل نوک خودکار این عمل را انجام دهید.
هر چقدر که جسمی که به این چشم نزدیکتر شود نوک پهنتر داشته باشد و هر چه فاصله آن از پیشانی بیشتر باشد نشان دهنده باز بودن این چشم دارد. برای مثال اگر شما نوک خودکار را از فاصله ۱ سانتیمتری احساس می کنید چشم شما بسیار ضعیف است و اگر انگشت وسط خود را از فاصله ۱۰ سانتیمتری احساس کنید وضعیت چشم سوم شما مناسب است.
توصیه می شود این عمل را به مدت زیاد تکرار نکنید. چون ممکن است دچار سر درد شوید.

راه های فعال کردن چشم سوم

شما هر شب یا هر وقتی که بیکار بودید می توانید این ناحیه را ماساژ دهید و یا حتی آنرا به آرامی بخارانید. شما می توانید از اجسام بهم ریخته که شکل خاصی روی آنها نقش نبسته است بدنبال تصویر خاصی بگردید مانند اشکالی که روی سنگهای مرمر تشکیل می شوند.

 فعال کردن چشم سوم

یک قطعه فیروزه را به مدت ده دقیقه بر روی خاک باغچه در آفتاب گذاشته و سپس بمدت بیست دقیقه آن را بر روی چشم سوم خویش قرار دهید. این روش می بایستی هر روز به طور متوالی تکرار گردد. چنانچه حتی یک روز فاصله بیفتد، اثر پنج روز از بین می رود.

انجام طولانی مدت روش فوق باعث باز شدن نیروی چشم سوم و رویت موجودات ابعاد دیگر و وقایع جهان های مختلف مادی و معنوی خواهد شد. البته انتظار می رود که افراد کمی از این روش طولانی مدت استفاده نمایند.

هاله انرژی

هاله شامل تمام تجربیات زندگی ما از لحظه تولد تا لحظه مرگ است و همچنین شامل همه خاطرات گذشته زندگی ماست که از طریق  کارما معین شده است.
هاله کالبد زنده و چند بعدی آگاهی ما است که افکار و احساسات واقعی را نشان می دهد زیرا همواره به واقعیت درون ما پاسخ می دهد. در واقع وضعیت کالبد های نامرئی-لایه های هاله ای و چاکراها می تواند به واسطه تجربیات ما و نحوه پاسخ ما به آنها هر روز با روز پیش متفاوت باشد.
با مشاهده رنگهای هاله می توانیم اطلاعات مهمی درباره سلامت جسمی و عاطفی و روحی فرد کسب کنیم . رنگها بازتاب سلامت کلی هاله هستند. یک هاله سالم دارای رنگهای شفاف و درخشان است. رنگهای کدر در هاله نشانه مشکل یا بیماری هستند. محل و شدت گرفتگی و عدم کارایی انرژی می تواند شدت و مرحله بیماری را نشان دهد.

رنگها همچنان بازتاب وضعیت ذهنی و عاطفی ما هستند. مثلا رنگ غالب زرد در هاله نشان دهنده تمایل به زندگی –تجربه-و تفکر است. همچنین هاله دارای هفت لایه مجزای انرژی است که به نحو بنیادی با آنچه سیستم چاکرا می نامیم و در طول نخاع قرار گرفته است در ارتباط است.

نقل از کتاب دانشکده متافیزیک کی آرا

 

چشم سوم و هاله بینی

هفت سطح هاله

لایه اتری: (لایه اول)

کالبد اتری حالتی بین ماده و انرژی است. از خطوط ظریف انرژی تشکیل شده است که مانند یک شبکه درخشان از پرتوهای سفید و آبی است. ساختار شبکه مانند آن در حرکت مداوم می باشد. این لایه حدود ۵-۶ سانتیمتر از بدن وسعت دارد. رنگ لایه اول از آبی روشن تا آبی تیره متغیر است. ساختار این لایه با کالبد فیزیکی یکسان بوده وتمام جزییات و آناتومی بدن را در بر می گیرد.

لایه عاطفی(لایه دوم)

لایه احساسات ساختار آن سیال تر از لایه اتری است وبا کالبد فیزیکی یکسان نیست. این لایه بصورت ابرهای رنگین از جنسی ظریف با حرکت سیال و مداوم دیده میشود که نشان دهنده طیف کامل عواطف ماست. فاصله این لایه از کالبد فیزیکی ۵/۲الی ۵/۷سانتیمتر است.

لایه ذهنی (لایه سوم)

جنسی ظریفتر از کالبد عاطفی دارد. این لایه به صورت نوری به رنگ زرد روشن که اطراف سر و شانه می تابد و اطراف کل بدن وسعت پیدا می کند دیده می شود. حاشیه این لایه ۵/۷ تا ۲۰ سانتیمتر از کالبد فیزیکی فاصله دارد. شکلهای افکار در این لایه قابل مشاهده اند.

لایه اثیری(لایه چهارم)

کالبد اثیری فاقد شکل ثابت است و از ابرهایی از رنگ تشکیل شده است. وسعت آن تا فاصله ای حدود ۱۵الی ۳۰ سانتیمتر از کالبد فیزیکی می باشد. این کالبد ما را با بعدهای بالاتری از واقعیت ارتباط می دهد.

لایه کلیشه ای اتری (لایه پنجم)

این لایه حاوی طرح کلیشه ای تمام اشکال موجود در سطح فیزیکی است. این لایه الگوی کاملی برای لایه اتری است. وسعت آن تا فاصله ۴۵ الی ۶۰ سانتیمتر از کالبد فیزیکی است.

لایه آسمانی(لایه ششم)

سطح ششم کالبد آسمانی نام دارد. وسعت آن حدود ۶۰ الی ۱۰۵ سانتیمتر از کالبد فیزیکی است. در این سطح است که ما وجد و شعف معنوی را تجربه می کنیم. از طریق کالبد آسمانی است که ما عشق بدون قید و شرط را میاموزیم. کالبد آسمانی بصورت نوری دیده می شود که از رنگهای روشن و ملایم تشکیل شده است و درخشش و زیبایی دارد. این نور درخشش طلایی-نقره ای و کیفیت رنگ به رنگ شونده دارد.

لایه کلیشه ای کتری کالبد علی(لایه هفتم)

وسعت آن حدود ۷۵ الی ۱۰۵ سانتیمتر از کالبد فیزیکی است. در برگیرنده تمام کالبدهای هاله همراه با کالبد فیزیکی است. کالبد کتری از رشته های ظریف نور طلایی و نقره ای تشکیل شده که فرم کلی هاله را حفظ می کند. کالبد کتری حاوی یک ساختار شبکه ای طلایی از کالبد فیزیکی و تمام چاکراهاست.

لمس هاله

کسانی که میخواهند با روش زیر هاله را لمس نمایند باید به تعداد دفعات زیاد تمرین نمایند و بیاد داشته باشند که همه چیز آسان بدست نمی آید و باید برای آن زحمت کشید.
برای بدست آوردن معنویت بایست تلاش زیادی بخرج داد و ذره ذره آنرا جمع آوری نمود. ولی بیاد داشته باشید که چیزی را که با زحمت بدست آوردید بر اثر ندانم کاری به یکباره از دست ندهید.
کسانی که مایلند این کار را شروع کنند بخاطر داشته باشند که از کنجکاوی و دخالت در زندگی شخصی دیگران بشدت دوری نمایند و فقط در صورت اجازه دیگران به لمس و دیدن هاله آنها بپردازند.

برای شروع

محیط آرامی را انتخاب کنید. سعی کنید محیط را نیمه تاریک کرده و بر روی صندلی راحتی بنشینید. بطوری که بدن و سر و گردن را رها کنید.
چشمان خود را ببندید و با تنفس عمیق چهار مرحله ای کار خود را شروع کنید.

۱) تنفس عمیق شکمی دم از بینی(منظور این است هنگام تنفس هوا را به شکم خود سرازیر کنید. بدون اینکه قفسه سینه شما رفلکس داشته باشد)
۲) ایست دم به مدت دو ثانیه
۳) باز دم عمیق از بینی
۴) ایست تنفس به مدت دو ثانیه

۱۴الی ۲۰تنفس

به این صورت شما را آرام خواهد نمود. سعی کنید بعد از این حالت بدن خود را ریلکس و وانهاده نمایید. برای این کار شما میتوانید با اعضای بدن خود به ترتیب صحبت کرده و با انتقال فکر عضوهای بدن خود را ستوده و از آنها بخواهید که ریلکس و وانهاده شوند.
بعد از این کار با همه وجود به فرق سر خود تمرکز کنید. در هنگام توجه به چاکرای هفت ۴۰ مرتبه ذکر خدا را تکرار کنید. این ذکر در هنگام تمرکز سبب باز شدن تدریجی چاکرای هفتم شما خواهد شد. از نشانه های باز شدن چاکرای هفت احساس سنگینی و فشار بر روی فرق سر شما است.
برای بهتر باز شدن چاکرای هفت خود میتوانید از نگین عقیق که بروی فرق سر خود بگذارید نیز استفاده نمایید.

حالا کف دستان خود را با تمرکز بر روی هم بگذارید و به کف دستان خود فکر کنید. به آرامی ۲۰ سانتیمتر هر دو کف دستان را از هم دور کنید و بعد به آهستگی هر چه تمامتر آنها را به هم نزدیک کنید. به اولین مانعی که برخورد کردید دستان خود را نگه دارید و به آرامی با جلو عقب کردن دستان آن مانع را لمس نمایید. شما احساس خواهید کرد که انگار بادکنک نرمی را در میان دستان دارید و به آرامی آنرا لمس میکنید. میتوانید این هاله را با حرکتهای چرخشی آرامی که به دستان میدهید بهتر احساس کنید.
کل تمرین را بمدت حداکثر نیم ساعت ادامه دهید. بعد از تمرین چشمان خود را بلافاصله باز نکنید و با شمارش تا ۵ شماره و سه تنفس عمیق چشمان خود را باز کرده و از خدای خود تشکر کنید. این تمرین را تا ده روز انجام دهید تا دستان شما به لمس کردن هاله عادت کند تا بتوانیم تمرینهای دیگری در این زمینه را انجام دهیم.

لمس هاله

تمرین بالا بنای تمام تمرین های دیگر میباشد و اما تمرین دیگری در باب لمس هاله.
باز هم به ترتیبی که گفته شد در حالت آرامش قرار گیرید. بر روی چاکرای ۷ خود تمرکز کنید. این بار به لمس چاکراهای خود اقدام نمایید.
محل چاکراها را در نظر بگیرید.دستان خود را به ترتیب از چاکرای دوم تا چاکرای هفتم بر روی آنها قرار دهید. به آرامی دستان خود را حدود ۲۰ سانتیمتر از چاکراها دور کنید. بعد از آن به آرامی دستان خود را به طرف چاکراها ببرید. هر جا دستانتان به مانعی برخورد کرد. آنها را نگه دارید و به آرامی به لمس آنها اقدام کنید. برخی انرژی زیادی را زیر دستان خود حس خواهید نمود. بعضی دیگر که حس لامسه حساستری دارند. چاکرا را بصورت جامد مثلا یک تکه چوب حس خواهند کرد. این دسته از افراد چاکراها را بطور کامل حس کرده اند. هر چاکرا را بمدت ۳ دقیقه لمس نمایید. این کار سبب تحریک چاکراها و احیانا دردناک شدن آنها میگردد. و این نشانه باز شدن تدریجی آنها خواهد بود. لازم به ذکر است که این تمرینها را با چشم بسته انجام دهید.
تمرینی دیگر:
چند میوه را به دلخواه انتخاب کنید. مثلا سیب…موز….پرتقال…
آنان را به ترتیب بر روی میز بگذارید. در حالت آرامش قرار گرفته و با ترتیبی که گفته شد شروع به لمس هاله آنان نمایید.
هاله آنها چه تفاوتی با هم دارد.

شما میتوانید به همین صورت و با چشمان باز بعد از مدتی تمرین به لمس هاله دیگران بپردازید و با تجربه ای که به دست می آورید فرق بین یک هاله سالم و مریض را در یابید. نکته قابل توجه این است که بعد از لمس هاله دیگران (با اجازه خودشان) باید دستان خود را با آب بمدت ۱ دقیقه بشویید.

دیدن هاله:
اصولا دیدن هاله به دو صورت ممکن است.
الف) دیدن هاله با چشم سوم (مربوط به چاکرای ششم)
ب)دیدن هاله با چشم که این مقوله نیز به دو صورت ممکن میباشد.

۱)با چشم مسلح
۲)با چشم غیر مسلح که به تفصیل در مورد آنها صحبت خواهم کرد.

اصولا دیدن هاله با چشم سوم اصولی ترین روش برای دیدن هاله خود و دیگران است . شخص در این حالت میتواند کلیه لایه های هاله را دیده و با دانشی که معمولا از طریق چشم سوم به آنها منتقل میشود آنرا تجزیه و تحلیل نماید.
باز شدن چشم سوم یکی از مقوله های معرفتی است که احتیاج به خود سازی و خودشناسی ویژه ای دارد. ( در این مورد در پست های بعد به تفصیل توضیح خواهم داد)

دیدن هاله با چشم مسلح:

کلیه علاقمندان به دیدن هاله میتوانند از عینکی به نام کرلیان استفاده کرده و موفق به دیدن هاله گردند. البته این را در نظر داشته باشید که استفاده زیاد از این عینک باعث آسیب به چشم خواهد شد. راه دیگری نیز برای دیدن هاله خودتان به شما پیشنهاد میدهم و آن اینکه به وسیله دوربین عکاسی به همین نام(کرلیان) شما میتوانید از هاله خود عکسبرداری کرده و نتیجه را مشاهده نمایید. این دوربین در تهران موجود است.

دیدن هاله با چشم غیر مسلح:

در نظر داشته باشید که در این روش فقط به دیدن هاله اکتفا نکنید. با روشی که شرح آنرا بطور کامل برای شما خواهم داد علاوه بر دیدن هاله شما قادر خواهید بود انرژیهای اطرافتان را بخوبی مشاهده نمایید.
و اگر کمی بیشتر تمرین نمایید قادر خواهید بود کلیه رنگهای اصلی را در آسمان و زمین مشاهده کنید.
انسان میتواند با تعقل به موجودات مادی وطبیعی بنگرد و خدا را در آن مشاهده کند و قدرت خالق را در یابد. ولی متاسفانه انسان بقدری شکاک شده که بدیهیات را درک نکرده و دنبال نشانه ای غیر مادی است تا عظمت خالق را دریابد.
امیدوارم که تمرین وانهادگی و رفتن در سطح آلفا را انجام داده باشید. با تمرین در سطح آلفا به تدریج سمت راست مغز شما فعال خواهد شد. و این فعالیت به شما اجازه خواهد داد که حتی بعضی از پیامهای معنوی را در این حالت دریافت نمایید. این تذکر را به شما عزیزان بدهم کلیه کسانی که به نوعی ارتباط با ارواح یا اجنه دارند از این روش استفاده ننمایند. و این را ذکر نمایم که این ارتباطات به ضرر این عزیزان خواهد بود. ارواح سرگردان انرژی سنگین زیادی به شما منتقل خواهند نمود و باعث مشکل در سیستم و بدن پرانیک و انرژیک شخص خواهد شد. اجنه نیز با قرار گرفتن در چاکراهای مختلف ، از انرژیهای شخص استفاده خواهند کرد و این دو باعث بیماری و مشکل جهت شخص خواهد شد.

تمرین دیدن هاله تک رنگها:

جای مناسب و راحتی را انتخاب نمایید.
چند کاغذ رنگی انتخاب نمایید (اگر براق باشد بهتر است). برای شروع از رنگ قرمز استفاده نمایید. دیدن هاله رنگ قرمز ساده تر از بقیه رنگها میباشد.
جهت راحتی کار کتاب قطوری را انتخاب کنید و کاغذ را دور آن بپیچید.
آنرا به فاصله ۱/۵ متری خود بر روی میز قرار دهید. سعی کنید که از نور یک لامپ ۱۰۰ وات معمولی در این تمرین استفاده کنید. بطوری که نور از پشت سر شما به رو سوژه بتابد. زمینه پشت سوژه را به رنگ سفید انتخاب کنید. اکنون به حالت وانهادگی به شرحی که گفته شد بروید. بعد از رفتن به حالت آلفا به آهستگی چشمان خود را باز کنید و با دید محیطی به سوژه نگاه کنید یعنی به ۲سانتیمتری اطراف و محیط پشت سوژه نظر کنید و از خیره شدن مستقیم به آن خوداری نمایید. هاله تک رنگ بعد از مدتی ظاهر خواهد شد. توجه داشته باشید اگر موفق نشدید باز هم تمرین کنید و از تلاش خسته نشوید. رویت هاله در افراد مختلف یکسان نیست . امکان دارد افرادی زودتر موفق به دیدن آن گردند.
کسانی که عینکی هستند به نسبت سریعتر از افراد دیگر انرژیها را رویت خواهند نمود و این به دلیل استفاده از سلولهای کناری چشم هنگام دید توسط آنان است.
توجه داشته باشید برای دیدن هاله موجودات زنده که بسیار ظریفتر و سیالتر از ماده هستند حتما باید تمرین فوق را انجام داده باشید.
روش دیدن هاله گیاهان ودیدن انرژی در فضا:

دیدن هاله موجودات زنده به سبب ظریف بودن میدان انرژی اطراف آنها مقداری مشکلتر است. قبل از هر کار از خداوند بزرگ درخواست کمک و موفقیت روز افزون در امور معنوی و مادی در زندگی خود و دیگران نمایید.
جایگاه ساکت و خلوتی را انتخاب کنید. همیشه از رنگ قرمز به سبب سادگی دیدن هاله آن استفاده نمایید. یک یا دو شاخه گل سرخ انتخاب کنید. آنرا در فاصله ۱/۵ متری خود قرار دهید. سعی کنید پشت زمینه سوژه به رنگ سفید باشد. اکنون بر روی صندلی راحتی قرار بگیرید و بشرحی که قبلا داده شد به حالت وانهادگی بروید. بعد از قرار گرفتن در سطح آلفا به آهستگی چشمان خود را باز کنید و باز هم با دید محیطی سوژه را بنگرید. اگر تمرینهای قبل را بخوبی انجام داده باشید به سادگی چتر هاله گل را تشخیص خواهید داد. حال میتوانید از انواع و اقسام گیاهان با رنگهای مختلف استفاده نمایید. برای دیدن انرژی در فضا محیط ساکتی را در طبیعت انتخاب کنید. طاق باز دراز بکشید بطوریکه سر شما در سایه قرار بگیرد. اکنون به حالت آلفا بروید و به آهستگی چشمان خود را باز کنید و به آسمان بنگرید. انرژیها را بعد از کمی دقت رویت خواهید کرد.

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =

محصولات مرتبط در فروشگاه