Telegram support Whatsapp support

چقدر برای حلقه ازدواج باید هزینه کرد؟

اگر در آستانه ازدواج هستید یکی از اولین و مهم‌ترین کارهایی که باید انجام دهید خرید حلقه ازدواج است. حلقه‌های نامزدی در ابعاد و شکل‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار موجود هستند اما آیا می‌دانید شما چقدر برای حلقه ازدواج باید هزینه کرد؟ قوانین و رسوم مختلف و متفاوتی در این موضوع وجود دارد اما کدام یک از آن‌ها را باید برای خرید حلقه خود به کار بگیرید و چقدر باید برای خرید حلقه نامزدی خرج کنید؟

طبیعی است که افراد ثروتمند‌تر هزینه بیشتری برای خرید حلقه نامزدی می‌کنند و حلقه‌های گرانتر با نگین‌های اصل و بزرگ تهیه می‌کنند پس باید ارتباط مستقیمی بین درآمد شما و میزان بودجه برای خرید حلقه وجود داشته باشد. اما قانون‌های بودجه برای خرید حلقه این موارد هستند:

قانون درآمد سه ماه

این قانون برای افرادی است که قصد ولخرجی دارند و یا قرار نیست هزینه حلقه را به صورت یکجا پرداخت کنند. مثلا اگر درآمد شما در ماه سه میلیون تومان است حلقه ای با حدود قیمت ۹ میلیون تومان خریداری می‌کنید. این قانون ممکن است برای درآمد ایرانی‌ها بالا باشد و از آن جایی که ولخرجی و هزینه‌های گزاف در اوایل زندگی مشترک کار درستی نیست قانون درآمد سه ماه را توصیه نمی‌کنیم.

قانون درآمد یک ماه

در دوران رکود اقتصادی در آمریکا این قانون باب شد و مردان جوان درآمد یک ماه خود را به خرید حلقه اختصاص می‌دادند. با توجه به این که صرفه جویی در هزینه‌های ازدواج همیشه توصیه می‌شود شما می‌توانید معادل حقوق یک ماه خود را برای خرید حلقه نامزدی اختصاص دهید.

چیزی ما بین این دو

اگر اوضاع مالی شما نسبتا خوب است و می‌خواهید با خرید حلقه‌ای زیبا علاقه خود را به همسر آینده‌تان نشان دهید می‌توانید از دو اصل بالا میانگین بگیرید و مشخص کنید که چقدر باید برای خرید حلقه نامزدی خرج کنید. مثلا اگر درآمد ماهانه شما سه میلیون تومان است مبلغی مابین سه تا نه میلیون تومان رقمی متعادل برای قیمت حلقه خواهد بود.

 

منبع مقاله: چی بپوشم

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − شش =

محصولات مرتبط در فروشگاه