Telegram support Whatsapp support

چگونه سبیل ضخیم تری داشته باشیم؟

9Ab1cyXIZp

سبیل سمبلی از مردی و قدرت است. مردان قدرتمندی در طول تاریخ، مثل رئیس جمهور ها ، متفکران بزرگ و هنرمندان مشهور، یک سبیل ضخیم و کامل را به مد موی صورت تبدیل کرده اند. پس ممکن است برایتان نا امید کننده باشد اگر سبیلتان کم پشت باشد. پیش بینی این که سبیلتان در نهایت تا چه حد ضخیم خواهد شد سخت است اما شما میتوانید با سلامت دیگر اعضای بدنتان بر روی رشد آن تاثیر گذارید.

دستورالعمل :

سبیل خود را نتراشید. یک افسانه ی رایج می گوید که تراشیدن سبیل باعث می شود که سبیل ضخیم تر رشد میکند، که البته واقعیت ندارد. ممکن است لازم باشد تا یک ماه اصلاح نکنید تا سبیلتان ضخیم رشد کند.

میزان استرس خود را کاهش دهید،‌چرا که استرس عامل بسیار مهمی در ریزش مو است. کارهایی را انجام دهید که شما را آرام میکند ، مثل تمرینات بدنی، مدیتیشن، قدم زدن یا کتاب خواندن.

هر روز حداقل 8 لیوان آب بنوشید. بدن شما به مقدار زیادی آب برای رشد سبیل ضخیم نیاز دارد.

یک رژیم غذایی تنظیم شده که شامل چندین منبع پروتئین، نظیر ماهی، گوشت، تخم مرغ و لوبیا را برای خودت تعیین کنید. بدن شما برای رشد مو به پروتئین نیاز دارد.

قسمت بالایی لب خود را با مقداری روغن کرچک غبل از خواب ماساژ دهید. روغن را صبح با حوله پاک کنید. این کار ممکن است ترشحات موی شما را برای ساخت سبیل ضخیم تر شبیه سازی کند.

از یک مکمل رشد مو ،مانند بیوتین، استفاده کنید تا باعث افزایش رشد سبیلتان شود. بیوتین همچنین می تواند باعث تسریع رشد ناخن و دیگر موهای بدن شود.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (1 امتیاز, میانگین: 1٫00 از 5)
Loading...

محصولات مرتبط در فروشگاه