Telegram support Whatsapp support

کادو را چگونه انتخاب کنیم؟

هزار بارم کادو بخریم، باز هر بار که قراره این کار رو کنیم، مستاصلیم که چی بخریم و چی کار کنیم که کادومون منحصربه‌فرد و خاص باشه. چیزی که می‌تونه کادو ما رو از هر هدیه‌ای متفاوت کنه، اینه که شخصیت خودمون و روحیه دوست‌مون تو این انتخاب دیده شده باشه.

اگه همین امروز قراره یه کادو بخرید، و تو همون حال “چه کنم چیکار کنم” هستید، این مطلب رو تا آخر بخونید. شاید یکی از پنج‌تا پیشنهاد ما به کارتون بیاد و باعث خوشحالی شما و دوست‌تون بشه.

اگه دوست‌تون ارتباط خوبی با گل و گیاه داره، یه گلدون زنده براش بخرید. کار بامزه‌ و متفاوتی که می‌تونید بکنید، اینه که اطلاعات مربوط به نگهداری و تکثیر این گیاه رو از تو اینترنت پیدا کنید و روی یه کاغذ بنویسید و همراه با گلدون بهش بدید. اگه مثلا این اطلاعات رو به شکل یه نامه از طرف همون گل بنویسید، خیلی خوندنی و به یاد موندنی‌تر می‌شه. اینجوری عمر هدیه‌تون و اطلاعات دوست‌تون هم زیاد می‌شه.

اگه چند روزی برای تهیه یه هدیه خاص فرصت دارید، می‌تونید یه دفترچه دستنویس واسه هدیه دادن تدارک ببینید. دفترچه‌ای که جمله‌هایی از کتاب‌هایی که خوندید، دیالوگ فیلم‌هایی که دیدید و دوست داشتید، چند شعر، جمله‌های مهم از آدمای مهم، یا حتی یادداشت‌ها و خاطراتی که با دوست‌تون دارید توش نوشته شده باشه. این دفتر قطعا برای دوست نزدیک‌تون خیلی با ارزشه و شک نکنید که سال‌های سال نگهش می‌داره.

یه کادو خوشگل و خوشمزه جعبه شیرینی یا شکلات‌هائیه که خودتون درست کردید. یه جعبه خوشگل پر از شکلات و شیرینی خونگی که براش وقت و خلاقیت خرج کردید واقعا کادوی ارزشمندیه و هر کسی رو خوشحال می‌کنه. تو همینجا دستور یه عالمه شیرینی آسون وجود داره که می‌تونید با یه بسته‌بندی مناسب ازش یه کادو باارزش بسازید. اگه صاحب کادو رو خیلی خوب می‌شناسید و می‌دونید کدوم یکی از غذاهای دستپخت شما رو دوست داره، می‌تونید از خیر شیرینی و شکلات بگذرید و با فرستادن یه شام خوشمزه دم خونه یا محل کار غافلگیرش کنید.

presents

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + نوزده =

محصولات مرتبط در فروشگاه