Telegram support Whatsapp support
انگشتر یاقوت سرخ
انگشتر یاقوت سرخ

کارتیر رکورد گران ترین جواهر را شکست

Sotheby در ژنو سوییس یکی از مجلل ترین و زیباترین حراجی های جواهرات را برگزار نمود. و در این مراسم برند Cartier رکورد با ارزش ترین جواهرات را شکست! مجموع ارزش جواهراتی که در این حراجی ارایه شد بیش از ۱۶۴ میلیون دلار تخمین زده شده است؛ که از این میان انگشتری که به وسیله یاقوت تزیین شده بود به ارزش ۳۱ میلون دلار به فروش رفت.

انگشتر یاقوت سرخ کارتیر
انگشتر یاقوت سرخ کارتیر

قیمت شگفت انگیز برای یک قطعه سنگ ۲۵ قیراطی به ارزش ۳۱ میلیون دلاری اولین شکی بود که در این حراجی اتفاق افتاد. سنگ این انگشتر زیبا از یاقوت سرخ بوده که برند cartier برای ساخت این جواهر از آن استفاده نموده است.

رکورد بعدی در این حراجی سنجاق سینه ای بود که توسط یاقوت کبود و مارکازیت تزیین شده بود. قیمت این جواهر ۶٫۳ میلیون دلار اعلام گردید که بالاترین ارزشی بود که برای یک یاقوت کبود کشمیری تاکنون تعیین گردیده بود. دور تا دوریاقوت کبود از سنگ های مارکازیتی با برش گلابی شکل احاطه شده که در مجموع ۴۲ قیراط وزن داشته است.

سنجاق سینه یاقوت کبود کارتیر
سنجاق سینه یاقوت کبود کارتیر

و مورد آخر این حراجی، تاجی از الماس که در سال ۱۹۳۰ ساخته شده بود و کارشناسان پیش از شروع حراجی ارزشی ۵۰۰ هزار دلاری را برای آن پیش بینی نموده بودند که در پایان با قیمت باورنکردنی ۲٫۶ میلیون دلار فروخته شد. این تاج از الماس های برش خورده بسیار زیبایی ساخته شده است.

تاج الماس کارتیر
تاج الماس کارتیر

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 19 =

محصولات مرتبط در فروشگاه