Telegram support Whatsapp support

“کاشت ناخن” ، آن هم از جنس “طلا”

“کاشت ناخن” ، آن هم از جنس “طلا”

۳۲۴۵۵۱۹_۸۰۴

این روزها رو مد بودن خود به یک مد تبدیل شده است، مدی که گاهی اوقات فرهنگ و جامعه را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد و خیلی جاها به مذاق بسیاری خوش آمده و البته خیلی جاها هم سطح فرهنگ، اختلاف طبقاتی و البته اختلاف تفکر اعضای یک جامعه را به شدت نمایان کرده است.

گاهی اوقات مدها همه گیر می‌شوند، مانند همین داشتن هندزفری در گوش چه در خیابان، چه در اتوبوس و چه حتی در محل کار بسیار به چشم می‌خورد.

اما گاهی چیزهایی به نام مُد، پا در میدان فرهنگ جامعه می‌گذارد که ذهن بسیاری را درگیر خود می‌کند.

اگر سری به فضای مجازی بزنید، شاید بهتر بتوانید حرف‌های نویسنده را درک کنید.
۳۲۴۵۵۱۸_۸۹۰
موارد استفاده از طلا حتی در لوازم آرایشی…

ناخن های طلای مرا ببینید…

از مُدهای آرایشی و لباس و کیف و کفش تبلیغاتی در دنیای ارتباطات  بگذریم، تازه می‌رسیم به یک مد گران قیمت. یک مد آرایشی گرانقیمت.

مدی که شاید تعداد کمی در پایتخت بتوانند از آن برای پز دادن و نشان دادن ثروت‌شان استفاده کنند، اما همین تعداد محدود هم برای خیلی از ماها قابل هضم نیستند.

در مورد این موضوع که طلا در مصارف آرایشی چگونه می باشد صحبت می کنیم:

شاید به چشم شما هم که اهل وب گردی هستید، تبلیغات وسیع کاشت ناخن طلا خورده باشد!

این سنگ گران قیمت پر طرفدار، بعد از اینکه از غذاها و دسرهای بعضی از رستوران‌های شهر سردرآورد ، حالا خودش را در لوازم آرایشی خانم‌های پولدار پایتخت جا کرده است.

ناخن های طلایی در برابر دستان پینه بسته

طلایی که همیشه و همه جا به عنوان زینت از آن استفاده می‌شد، حالا با وارد شدن در لوازم آرایشی از جمله لاک و ناخن‌های مصنوعی، توانسته نگاه‌های گاهی متعجب و حتی گاهی با حسرت اطرافیان مصرف کننده را خیلی زیاد به سمت خود جلب کند.

نگاه‌هایی که احتمالا تفکرات زیادی پشت آن‌ها است؛ خودنمایی، پز دادن، خود را برتر از دیگران دانستن و جلب توجه سایرین می‌تواند از جمله این نگاه‌ها باشد، اما قطعا هیچ نگاهی فقط به دستان زنان ناخن طلا سنگین تر از نگاه کودکی نیست که با دستان خسته، فارغ از درست یا غلط بودن، برای تامین معاش خانواده به سمت دستان طلاکوب شده دست دراز کرده و تقاضای خرید یک آدامس و یا یک فال را از آن‌ها دارند.

گاه آنقدر سرمان گرم مد و مد بازی می شود که فراموش می‌کنیم پیروی ما از مود روی کار آمده فقط در رضایت دل خودمان تاثیر نمی‌گذارد و در این میان می‌تواند نگاه‌های حسرت بار اطرافیان و یا به عبارت خودمانی، آب شدن دل دیگران را به همراه داشته باشد.

شاید اگر بتوان وسعت نگاه خود را کمی بیشتر از آراسته تر شدن و خوشتیپ تر شدن خود به هر قیمتی بالا برد، طلاهای به کار برده شده در ناخن‌ها نیز بتواند در جایی دیگر درد‌های عده‌ای دیگر را کاهش دهد.

راستی، فکر می‌کنید بعد از طلا مد گران قیمت پیش روی خانم‌های پولدار چه خواهد بود؟!

منبع:باشگاه خبرنگاران

 جدیدترین جواهرات نقره زنانه

انگشتر یاقوت سرخ زنانه

انگشتر یاقوت سرخ زنانه۱

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =

محصولات مرتبط در فروشگاه