Telegram support Whatsapp support

کتک‌کاری خونین کشتی گیران سر شناس

یکی از چهره‌های سرشناس ورزش کشور (کشتی) که سابقه قهرمانی المپیک را دارد با حضور در مجموعه ورزشی انقلاب با مأموران حراست این مجموعه درگیری فیزیکی پیدا کرد.

 

درگیری کشتی گیران

روز گذشته دو کشتی گیر سرشناس که یکی از آنها سابقه قهرمانی در المپیک را نیز دارد در مجموعه انقلاب کتک کاری به راه انداختند.

مأموران حراست از وی کارت ورود به محوطه را درخواست کردند. قهرمان المپیک خودش را معرفی کرد و گفت من (…) هستم که نماینده حراست اعلام کرد «من شما را نمی‌شناسم و بهتر است کارت خود را نشان دهید».

محوطه

آنها که توقع نداشتند از آنها کارت خواسته شود، بدون توجه به هشدارهای نگهبانان مبنی بر نرفتن به داخل مجموعه، به سرعت با خودرو داخل شدند و به همین دلیل نیز نگهبان ضربه ای به خودروی کشتی گیران زد.

آنها پس از انجام کار و هنگام خروج از مجموعه به سراغ نگهبانی رفتند که به خودرو ضربه زد و به آنها اعلام شد به خاطر ورود غیر مجاز به مجموعه قصد برخورد با آنها را داشته اند و پس از کمی بگو مگو، دو کشتی گیر با نگهبانان مجموعه به طور فیزیکی درگیر شدند که برای دقایقی تنش در مقابل درب ورودی ورزشی انقلاب ایجاد شد.

مسئولان حراست مجموعه ورزشی انقلاب پیگیر موضوع هستند و با مراجعه به پزشکی قانونی شدت جراحات وارده به دو نگهبان را مورد بررسی قرار دادند و احتمال دارد به زودی از کشتی گیران سرشناس شکایت شود.

منبع: جام جم

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه