Telegram support Whatsapp support

کوکی بادوم زمینی

درست کردن این شیرینی پر طرفدار همیشه جواب می‌ده. هم انقدر آسون و سریع آماده می‌شه که می‌تونه پای ثابت عصرونه و صبحونه باشه، هم می‌تونه مثل یه شیرینی آبرومند تو مجالس حضور داشته باشه.

۲ لیوان کره بادوم زمینی و دو لیوان شکر رو با هم مخلوط می‌کنید و هم می زنیم. شکرها که حل شدن این مرحله به پایان می‌رسه. ۲ تا تخم مرغ برمی‌داریم و می‌زنیم به این مواد، دو قاشق چایخوری بکینگ پودر و یک قاشق چایخوری وانیل رو هم اضافه می‌کنیم. چیزی که مزه این شیرینی رو متفاوت می‌کنه وجود یک ذره نمک تو مواده. نوک قاشق چایخوری نمک هم اضافه می‌کنیم و این خمیر رو هم می‌زنیم.

خمیر رو با ضخامت یک سانت پهن می‌کنیم با یه لیوان یا قالب گرد تیکه‌های خمیری رو جدا می‌کنیم و تو سینی فری که کمی چرب شده می‌چنیم. روی این کوکی رو می‌شه با میوه خشک یا تیکه‌های گردو، یا هر آجیل دیگه‌ای تزئین کرد. با ته چنگال یه علامت بعلاوه رو شیرینی‌ها بکشید و ۸ تا ۱۰ دقیقه بذاریدش تو فری که قبلا با ۱۷۵ درجه گرم شده.

بعد از اینکه کوکی ها پختن سینی فر رو دربیارید و بذارید خنک شه . کوکی ها تا وقتی داغ هستن راحت دل از سینی فر نمی کنن و ممکنه موقع جدا کردن خرد شن.

7e998cf79ef7b6f9f03824dd6275dc06

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه