Telegram support Whatsapp support
گرانبهاترین زمرد

گرانبهاترین زمرد جهان رونمایی شد

گرانبهاترین زمرد جهان رونمایی شد

شرکت جواهرات Bayco به تازگی از زمرد سلطنتی (The Imperial Emerald) که در نوع خود منحصر به فرد است رونمایی کرده است. این زمرد شگفت انگیز ۲۰۶ قیراط وزن دارد و گرانبهاترین زمرد سنگ های قیمتی است که تا کنون در جهان کشف شده است. این گوهر به تازگی در معتبرترین نمایشگاه سالانه جواهرات یعنی BASELWORLD که در شهر بازل سوئیس برگزار می شود، به نمایش در آمده است.

گرانبهاترین زمرد

در مورد صاحبان این شرکت بیشتر بدانید :

Moris و Giacomo hadjibay از صاحبان شرکت که در این رونمایی حضور داشتند، اظهار کردند: این رونمایی نقطه عطفی در تاریخ شرکت Bayco و صنعت جواهرات محسوب می شود. این گوهر نماینده ای از استانداردهای بالا برند ماست. یافتن و ساخت چنین گنجینه با ارزشی برای هر شرکتی رخ نمی دهد.

در این کنفرانس مطبوعاتی که به مدت یک ساعت طول کشید مهمانان زیادی برای پرده برداری از این زمرد ۲۰۶ قیراطی کلمبیایی حضور داشتند. این گوهر که به زمرد سلطنتی معروف شده، بالاترین درجه ها را از سازمان های گوهرشناسی جهان کسب کرده است. گواهی این زمرد شامل نظرات معتبر ترین آزمایشگاه های جهان در زمینه گوهرشناسی مانند ، GIAAGP، Gobelin، GRS و … است. رساله هایی که این گوهر توسط موسسات دریافت کرده است به ندرت و فقط برای سنگ های قیمتی کمیاب صادر می شود.

گرانبهاترین زمرد

پیداش زمرد در طول تاریخ

زمرد در طول تاریخ به عنوان سنگ آرزوها شناخته شده است. در واقع یک زمرد خوب می تواند ارزشمندتر از الماسی به همان سایز باشد. این سنگ قیمتی در محدوده سنگ های بسیار کوچک تا بسیار بزرگ یافت می شود ولی پیدا کردن زمردی به این اندازه (۴۱٫۲ گرم ) اتقاقی بسیار نادر و استثنایی است. زمرد کلمبیایی بالاترین استاندارد و کیفیت را بین دیگر انواع دارد و رنگ سبز آن تمایلی به آبی ندارد (سبز خالص است). همچنین این نوع زمرد به خاطر شفافیت و کریستال هایش قیمتی است.

شرکت جواهرات Bayco در سال ۱۹۸۲ توسط Amir Hadjibay و دو پسرش Moris و Giacomo (مدیر عامل های امروز شرکت) در نیویورک افتتاح شد. کار اصلی Bayco تولید سنگ های قیمتی منحصر به فرد با استفاده از روش های سنتی و جدید است. این شرکت با بسیاری از سنگ های قیمتی از جمله یاقوت سرخ، یاقوت کبود ،الماس و … کار و شاهکارهایی را در زمینه گوهرشناسی و جواهرتراشی خلق کرده است. توجه مدیران Bayco به میزان خلوص سنگ و زیبا شناختی خاص خود در زمینه جواهرات سبب موفقیت این شرکت و جذب مشتریان لوکس پسند شده است.

گرانبهاترین زمرد

 

 

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 4٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =

محصولات مرتبط در فروشگاه