Telegram support Whatsapp support
گران ترین حلقه های ازدواج

گرانترین حلقه های ازدواج هالیوود

گران ترین حلقه های ازدواج

 

عشق و علاقه بین زوجین را هیچ وقت نمیتوان با اندازه، وزن و قیمت حلقه ازدواج یا سنگ جواهر روی آن سنجید، حلقه ازدواج یکی از مواردی است که همواره منبع و موضوعی خوبی برای بسیاری از حواشی و شایعه ها در اطراف هالیوود بوده که توجه بسیاری از طرفداران، نشریه ها و رسانه ها را به سایز، طرح و بیشتر از همه قیمت آن جلب کرده است.

مطالعات اخیر که به وسیله ۲ پروفسور معروف اقتصاد در دانشگاه اموری (Emory University) آمریکا انجام شده است، نتایج جالب توجه ای در بر داشته است. بعد از بررسی ۳۰۰۰ زوج در این تحقیقات مشخص شد روابطی که با حلقه های گران قیمت ازدواج شروع شده است ۱٫۵ برابر بیشتر با شکست و جدایی مواجه بوده.

هرچند شکست در زندگی مشترک دلایل مختلف و زیادی می تواند داشته باشد و مطالعه بالا فقط یک بررسی منطقی بر اساس مشاهدات آماری است.

اگر می خواهید ۲۰ عدد از گرانترین حلقه های ازدواج هالیوود و صاحبان آن ها را بشناسید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

شماره ۲۰: حلقه ازدواج آنجلینا جولی

حلقه ازدواج آنجیلنا جولی

بعد از گذشت ۷ سال از آشنایی برد پیت و آنجلینا جولی و درخواست ازدواج معروف برد از آنجلینا با حلقه الماس ۱۶ قیراطی بی عیب و نقصش، با برآورد قیمتی حدود ۵۰۰/۰۰۰ دلار همچنان بر سر زبان هاست. سنگ جواهر مرکز انگشتر به تنهایی ۷ قیراط وزن دارد. اما یکی از دلایل دیگر ارزش بالای این حلقه، طراحی سفارشی آن توسط خود برد پیت بوده که همین مورد اهمیت و تاثیر بالایی در قیمت تمام شده حلقه و کسب جایگاه بیستم جدول توسط خانم جولی  را داشته است.

 

شماره ۱۹: هیلاری داف

 

هیلاری داف

 

زمانی که مایک کامری قصد پرسیدن سوال معروف “آیا با من ازدواج میکنی؟” را از هیلاری داف داشت این کار را با استایل و پرستیژ خاص خودش انجام داد! در یک ویلای ساحلی و هنگام غروب آفتاب در جزایر هاوایی با یک انگشتر الماس خیره کننده ۱۰ قیراطی. برآورد قیمت بالای ۷۵۰/۰۰۰ دلار! یک ضرب المثل انگلیسی می گوید الماس برای همیشه (اشاره به ارزش و درخشش الماس که همیشگی است) اما ظاهرا این ضرب المثل برای این زوج سازگار نبوده چراکه هیلاری و مایک در ژانویه ۲۰۱۴ از هم جدا شدند. البته اخبار مبنی بر با هم دیده شدن مجدد این ۲ نفر در بعضی مراسم  بوده است.

 

شماره ۱۸: کاترین زتا جونز

کاترین زتا جونز

 

 

حلقه این خانم با الماس ۱۰ قیراطی نفیس روی آن به وسیله فرد لیتون طراحی و حداقل ۱ میلیون دلار ارزش گذاری شده است! اما برای خریدارش ۲ میلیون دلار هزینه داشته است. با داشتن نامزدی مثل مایکل داگلاس همچین قیمتی هم دور انتظار نیست! سنگ جواهر مرکزی ۱۰ قیراطی این انگشتر با ۲۸ الماس کوچک تر احاطه شده، جدایی این زوج بعد از ۱۳ سال زندگی مشترک دنیای هالیوود را شوک زده کرد. با الماس یا بدون الماس در ادامه منتظر حلقه های هالیوودی گران تر باشید.

 

شماره ۱۷: جنیفر آنیستون

حلقه ازدواج جنیفر آنیستون

 

 

جاستین تروکس درخواست ازدواج خودش به جنیفر آنیستون را با حلقه ازدواج طلای سفید به همراه یک الماس ۱۰ قیراطی مطرح کرد. انگشتر الماس نشان خانم آنیستون کمی بیشتر از ۱ میلیون دلار قیمت گذاری شده است. این زوج از آگوست ۲۰۱۲ نامزد هستند و هنوز هم تاریخی برای ازدواج خود اعلام نکرده اند. در جواب مصاحبه ها و سوالات خبرنگاران در این مورد آن ها گفته اند “عجله ای نیست و هر دو ما از این دوران که میشه اسمش رو زندگی پرهزینه گذاشت لذت میبریم.” این هم از شماره ۱۷ ، تا شماره ۱ همراه ما باشید و نظر خودتان را در مورد اینکه کدام حلقه جدای از بحث قیمت، زیباترین انگشتردنیای هالیوود بود در قسمت نطرات بیان کنید.

 

شماره ۱۶: جنیفر لوپز

حلقه ازدواج جنیفر لوپز

 

پیشنهاد بن افلک به جنیفر لوپز با یک حلقه ۱٫۲ $ میلیون دلاری همراه بود، خبر اینکه الماس حلقه تنها ۴٫۵ قیراط وزن دارد در ابتدا برای همه عجیب بود اما درست است، برای یک انگشتر با الماس ۴٫۵ قیراطی رتبه ۱۶ هم جایگاه خوبی است. خبر نامزدی این دو نفر با پوشش خبری و رسانه ای زیادی همراه بود و مردم از سراسر دنیا این خبر را دنبال می کردند تا اینکه خبر جدایی و لغو ازدواج این زوج درست ۴ روز قبل از برگزاری مجلس عروسی منتشر شد. بن افلک در حال حاضر با جنیفر گارنر ازدواج کرده، کسی که یکی دیگر از حلقه های ازدواج معروف و گران قیمت سال ۲۰۱۴ را از این میلیاردر آمریکایی دریافت کرد.

 

شماره ۱۵: کیت هولمز

حلقه ازدواج کیت هولمز

 

نامزد تام کروز در جواب خبرنگاران گفت:”بله، الماس حلقه نامزدی من بیشتر از ۵ قیراط وزن دارد و ۱٫۵ میلیون دلار قیمت گذاری شده”. این زوج پر حاشیه ی هالیوودی برای ۶ سال با هم بودند قبل از اینکه خبر جدایی بازیگر نقش اول تاپ گان و کیت هولمز در سال ۲۰۱۲ منتشر و تایید شود.

 

شماره ۱۴: کیم کارداشیان

 

حلقه ازدواج کیم کارداشیان

 

کیم که در حال حاضر یکی از سوپر مدل ها و جنجالی ترین افراد هالیوود محسوب می شود با افتخار حلقه ۲ میلیون دلاری خود را با الماس ۱۶٫۲ قیراطی تراش خورده از کریس هامفریز بسکتبالیست دریافت کرد، هرچند کریس هنگام درخواست خود از دریافت جواب بله مطمئن بود اما به نظر می رسد حتی این حلقه و اعتماد بنفس بالای این زوج هم نتوانست مانع از جدایی این ۲ نفر بعد از برگزاری مراسم عروسی ۱۰میلیون دلاریشان شود. کیم و کریس ۷۲ روز بعد از ازدواج از هم جدا شدند و کیم جواب سوال “دلیل و انگیزه برای طلاق” را در فرم درخواست جدایی تنها با نوشتن “تفاوت های آشتی ناپذیر” پر کرد. با این ازدواج کوتاه مدت کیم کارداشیان و کریس هامفریز علاوه بر لیست گران ترین حلقه ها در لیست کوتاه ترین ازدواج های هالیوود هم جایگاه ویژه ای برای خود باز کردند و بد نیست بدانید این تنها حلقه نامزدی کیم نیست که در لیست گران ترین حلقه های هالیوود قرار می گیرد. در ادامه لیست با مشخصات حلقه بعدی این خانم پر طرفدار آشنا خواهیم شد.

 

شماره ۱۳: بلیک لایولی

حلقه ازدواج بلیک لایولی

 

گاسیپ گرل را بیاد دارید!؟ مشکلی نیست، رایان رینالد را که حتما میشناسید. زمانی که او تصمیم گرفت پیشنهاد ازدواج خود به بلیک را با یک حلقه الماس نشان ۱۲ قیراطی به ارزش بیشتر از ۲٫۵ میلیون دلار  مطرح کند جایی هم برای بلیک در لیست گران ترین های ما در نظر گرفته بود.

 

شماره ۱۲: ماریا کری

حلقه ازدواج ماریا کری

 

نیک کانن تصمیم گرفت عشق خود به ماریا کری را با یک حلقه الماس ۱۰ قیراطی به ارزش بیش از ۲٫۵ میلیون دلار ثابت کند. هرچند پایان خوشی در انتطار این زوج نبود، این دو در زمستان سال گذشته و با وجود داشتن ۲ بچه از هم جدا شدند. زندگی مشترک این زوج هم به پایان رسید اما رقابت در ازدواج و حلقه های الماس نشان هالیوود همچنان ادامه دارد.

 

شماره ۱۱: گریس کلی

حلقه ازدواج گریس کلی

هیچ کس شک ندارد زمانی که یک پرنس بخواهد با یک پرنسس هالیوود ازدواج کند حتما ازدواج گرانی در پیش رو خواهد بود. پرنس راینیر سوم از موناکو بیش از ۴ میلیون دلار برای حلقه نامزدی گریس هزینه کرد. شایعه است که پرنس راینیر در ابتدا سفارش حلقه ای از یاقوت و الماس را به برند معروف کارتیر داده بود اما بعد از اینکه نمونه مشابهی از جواهرات این حلقه را در دست زن دیگری دید فورا سفارش خود را کنسل و حلقه را پس داد. بعد از این یک حلقه با نگین ۱۲ قیراطی زمرد که از دو طرف توسط ۲ قاب جواهر زیبا احاطه شده را به یکی از معروف ترین استادان جواهر ساز در انگلیس سفارش و به گریس تحویل داد، کمتر فریم حلقه ای در هالیوود به این قیمت وجود دارد.

 

شماره ۱۰: جنیفر لوپز

حلقه اردواج جنیفر لوپز

زمان ثابت کرده بود حلقه ی گران قیمتی که جنیفر از بن افلک دریافت کرد برای پایدار نگه داشتن عشق بین این دو نفر برای همیشه کافی نبود و به این ترتیب شدکه حلقه بعدی که این خانم همیشه جوان ۴ برابر گران تر از اولی بود. مارک آنتونی بیش از ۴٫۱ میلیون دلار برای حلقه ۸٫۵ قیراطی جنیفر هزینه کرد. هر چند این دو نفر دوستانی خوب برای هم در زندگی عادی بودند اما زندگی مشترکشان بیش از ۷ سال به طول نه انجامید.

 

شماره ۹: پاریس هیلتون

حلقه اردواج پاریس هیلتون

درخواست پاریس لاتسیس از پاریس هیلتون خیلی دست و دلبازانه بود، یک حلقه الماس نشان به ارزش بیش از ۴٫۷ میلیون دلار با الماس ارزشمند ۲۵ قیراطی.

 

شماره ۸: جسیکا بیل

حلقه ازدواج جسیکا بیل

 

جاستین تیمبر لیک درخواست ازدواج خود از جسیکا بل را با یک حلقه  وینتیج استایل ۶ قیراطی انجام داد که در دو طرف با ۲ نگین زمرد و تعدادی الماس کوچک تر تزئین شده، و در اینجا باید گفت بلاخره یک حلقه گران قیمت کار جادویی خودش را انجام داد، جاستین و جسیکا اکنون منتظر بدنیا آمدن بچه خود هستند.

 

شماره ۷: سارا جسیکا پارکر

حلقه ازدواج سارا جسیکا پارکر

 

یکی از پایدار ترین ازدواج های هالیوودی، ازدواج متیو برودریک و سارا جسیکا پارکر بوده که با یک حلقه طلا زرد و سنگ الماس خوش تراش آن انجام شد.

 

شماره ۶: هایدی کلوم

حلقه ازدواج هایدی کلوم

 

نامزدی خواننده انگلیسی سیل پورپوز از هایدی کلوم با حلقه و الماس طلایی ۱۰ قیراطی روی یک کوه یخی انجام شد! از این رمانتیک تر سراغ دارید!؟ حیف که این دو نفر هم بعد از ۷ سال و در سال ۲۰۱۲ از هم جدا شدند.

 

شماره ۵: گوینس پالترو

حلقه ازدواج گوینس پالترو

 

ازدواج کریس مارتین و گوینس پالترو با یک حلقه الماس نشان خوش تراش مربع شکل ۸ قیراطی انجام شد. در ضمن بد نیست بدانید این حلقه معروف به مدت ۳ ماه مفقود و بعد از آن توسط فردی ناشناس به گوینس باز گردانده شد.

 

شماره ۴: بروک شیلدز

حلقه ازدواج بروک شیلدز

 

یکی دیگر از پایدار ترین ازدواج های هالیوود ازدواج بروک شیلدز و کریس هنکی با حلقه ازدواج پلاتین و نگین الماس سفارشی ساخت نیل لین بود.  این ازدواج بیش از یک دهه است که به طول انجامیده.

 

شماره ۳: بیانسه

حلقه ازدواج بیانسه

 

حلقه ازدواج جی زی و بیانسه که با الماس ۱۸ قیراطی خود بیشتر از ۵ میلیون دلار قیمت دارد.

 

شماره ۲: کیم کارداشیان وست

حلقه ازدواج کیم کارداشیان وست

 

حلقه دوم کیم کارداشیان که قبل از این به آن اشاره کرده بودیم، کیم بعد از جدایی از کریس هامفریز و ازدواج مجددش با کانیه وست با نگین الماس بیش از ۱۵ قیراط و قیمت بالاتر از ۸ میلیون دلار انجام شد.

 

شماره ۱: الیزابت تیلور

حلقه ازدواج الیزابت تیلور

 

الیزابت تیلور معروف ترین بازیگر زن هالیوودی که هرچند دیگر در این دنیا و هالیوود نیست اما همچنان در بسیاری از لیست ها اول است. بد نیست بدانید تلیور ۸ مرتبه و با ۷ مرد ازدواج کرد! و این حلقه مربوط به ازدواج پنجم این خانم با همسر معروفش ریچارد برتون در سال ۱۹۶۴ است. از ۱۹۶۴ تا کنون و طی این حدود ۵۰ سال که گذشته هنوز کسی رکورد حلقه و این خانم را در هالیوود نشکسته است. زندگی مشترک ریچارد و تیلور ۱۰ سال به طول انجامید و این زوج تا ۱۹۷۴ با هم بودند و اما در مورد حلقه ازدواج این زوج باید بگوییم این انگشتری با الماس ۳۳٫۱۹ قیراطی که در زمان خود ۸٫۸ میلیون دلار قیمت داشت نه تنها در لیست هالیوودی ها شماره یک است بلکه در لیست ۱۰ تایی از گران ترین حلقه های نامزدی جهان هم رتبه اول را دارد.

 

انگشتر نقره ست حلقه ازدواج

ورود به فروشگاه جواهری بینا

انگشتر ست حلقه نقره

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نه =

محصولات مرتبط در فروشگاه