Telegram support Whatsapp support

گران ترین منطقه برای سکونت در ایران

شمیرانات نام شهرستانی است در استان تهران و در دامنه‌های البرز جنوبی، در گفتار عامیانه به این شهرستان شمرون می‌گویند. به علت گسترش تدریجی شهر تهران، شمیران در شهر تهران ادغام شده و تحت نظارت مناطق ۱ و ۲ و ۴ شهرداری تهران اداره می‌شود. محله های تجریش، لواسان، فشم و شمشک در این منطقه تهران که به دلیل مرتفع بودن دارای آب و هوای خوبی هم هست قرار دارند.

d984d988d8a7d8b3d8a7d9862

با توجه به آگهی‌های موجود مربوط به این منازل، قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در این محله از ۵٫۵ میلیون تومان شروع شده و تا ۳۰ میلیون تومان ادامه دارد.

ارزان‌ترین و گران‌ترین واحدها، از نظر قیمت کل
با توجه به آگهی‌های موجود، ارزان‌ترین واحد مسکونی در محله کامرانیه از نظر قیمت کل واحد، مربوط به واحدی ۸۰متری و ۱۵ سال ساخت روبه‌روی سازمان آب است که معادل ۵۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده، همچنین گران‌ترین واحد واقع در خیابان شیبانی است که این واحد نوساز با ۶۰۰ مترمربع معادل ۱۲ میلیارد تومان آگهی شده است.

۴۲۱۵۲۸۴۵

ارزان‌ترین واحد از نظر قیمت هر مترمربع در این محله، واحدی در خیابان بهمن‌پور است که با قیمت ۵٫۵ میلیون تومان آگهی شده که قیمت کل این واحد ۱۱۹متری و ۲۵ سال ساخت معادل ۶۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان گزارش شده است.

۴۴۴۲۰۱_۶۳۰

گران‌ترین از نظر قیمت هر مترمربع نیز مربوط به واحدی ۲۰۰متری و ۲۵ سال ساخت در بالاتر از کوی پرستو است که با قیمت هرمترمربع ۳۰ میلیون تومان و قیمت کل شش میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان آگهی شده است.

۱۹۱۲۲۰۰۰۰

کوچک‌ترین و بزرگ‌ترین‌ واحدهای کامرانیه
با توجه به آگهی فایل‌های فروشی در محله کامرانیه، کوچک‌ترین واحد در این محله ۷۰ متر مربع زیربنا دارد که با قیمت هر متر ۱۸ میلیون تومان آگهی شده و قیمت کل این خانه نوساز که در خیابان شهید بازدار واقع شده، معادل یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان است.

lavasan-nikmanesh

همچنین در میان واحدهای فروشی موجود در این محله، بزرگ‌ترین واحد متراژی معادل ۶۰۰ مترمربع دارد که با قیمت هر مترمربع ۲۰ میلیون تومان آگهی شده و قیمت کل این واحد که در خیابان شیبانی واقع شده معادل ۱۲ میلیارد تومان است.

عکس هایی که در این مطلب و در ادامه خواهید دید تصاویری است مربوط به منازل این مناطق که از اینترنت گرداوری شده.

۹۲_۶۳۲

۹۹_big

۰۱

۲۰۱۳۰۹۲۲۱۱۲۶۱۲

۱۰

۰٫۲۴۰۵۷۳۰۰۱۳۲۸۸۲۱۷۲۰_jazzaab_ir

۴۵

l1

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه