Telegram support Whatsapp support
یلدا جواهری بینا
یلدا جواهری بینا

یلدای شگفت انگیز جواهرات

یلدا جواهری بینا

کم‌کم به آخرین روز پاییز نزدیک می‌شویم. روز پایانی پاییز به شب یلدا ختم می‌شود. شبی که در آن مراسمی خیلی قدیمی برگزار می‌کنیم. در این شب، اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند، تا پاسی از شب بیدار می‌مانند، ضیافتی بر پا می‌کنند و از اشعار حافظ می‌خوانند. یلدا بلندترین شب سال است.

هندوانه خریده‌اید؟ آجیل شب یلدا چطور؟ احتمالاً به این فکر می‌کنید چطور باید چند کیلو انار برای مهمان‌ها دان کنید! شب یلدا برای همه‌ی ما جذاب است؛ به‌ویژه اگر آن را کنار خانواده گذرانده باشیم. برنامه‌ی امسال‌تان چیست؟ باز هم کنار خانواده خواهید بود؟

می‌توانید برای امسال برنامه‌ی ویژه‌ای داشته باشید؛ با یک کادوی لوکس و سوپرایز شب یلدا، عزیزتان را غافل گیر کرده و شب یلدا را برای او به یک یلدای شگفت انگیز، خاطره انگیز و ماندگار کنید. جواهری بینا برای متفاوت کردن شب یلدای شما با تخفیف ویژه تا ۳۰% کنارتان خواهد بود، با خرید هرکدام از جواهرات گردنبند، دستبند، گوشواره، سرویس یا نگین تخفیف ویژه شب یلدا خود را از جواهری بینا دریافت کنید.

یادآوری میکنیم تخفیف یلدای جواهرات از حیثزمان و تعداد جواهرات محدود بوده و امکان تمام شدن موجودی اجناس یا پایان تاریخ فروش ویژه یلدا را در نظر داشته باشید.

تاریخ جشنواره از ۱۳۹۴/۰۹/۲۸ تا ۱۳۹۴/۱۰/۰۲

در جشنواره یلدای جواهرات علاوه بر بهره مندی از تخفیف ویژه به ازای خرید هر جواهر بینابن هم دریافت خواهید کرد.

برای ورود به فروشگاه جواهری بینا و استفاده از تخفیف ویژه خرید جواهرات روی لینک مخصوص هر قسمت کلیک کنید

گردنبند

دستبند

گوشواره

سرویس

نگین

النگو

ساعت

جواهرات متفرقه

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 14 =

محصولات مرتبط در فروشگاه