Telegram support Whatsapp support

شروع کنسرت های محمد اصفهانی

شروع کنسرت های محمد اصفهانی:

یکم خرداد محمد اصفهانی در قوچان

«محمد اصفهانی» خواننده باسابقه موسیقی پاپ کشور، تور کنسرتهای خود را با اجرای زنده در گرگان آغاز کرد.

این هنرمند که پس از مدتها انتظار هوادارانش، برگزاری کنسرتهای خود را با همراهی گروه جدیدش کلید زده است، اولین کنسرت خود با این گروه را در استان گلستان برگزار کرد که نخستین اجرای وی در این استان نیز محسوب می‌شد و بااستقبال هنردوستان این خطه همراه بود.

در این کنسرت که ٢۵ اردیبهشت ماه ٩۴ طی دو سانس در تالار «فخرالدین اسعد گرگانی» برگزار شد، گروهی به سرپرستی «پیمان عیسی‌زاده» و رهبری «امیر فتحی»، همراه با اصفهانی به هنرنمایی پرداختند.

این اجرا با قطعه هستی تویی (تیتراژ سریال ولایت عشق) آغاز شد. «معجزه»، «بوی باران»، «اگه باشی»، «ارمغان تاریکی (زخم پنهان)» قطعات بعدی بودند و سپس نوبت به طلب رسید. اصفهانی که پس از اجرای هر قطعه به معرفی عوامل تولید آن می‌پرداخت، پس از اعلام نام «حافظ شیرازی» به عنوان شاعر قطعه‌ی «طلب»، با دلخوری گفت: «کسی برای حافظ دست نمی‌زند… البته این شاید به این دلیل است که همه حافظ را از خود می دانند و با او احساس قرابت می‌کنند!» او سپاس از حضار خواست بار دیگر به احترام «حافظ» و نیز خودشان دست بزنند.

«ستاره‌ی غریب» قطعه بعدی کنداکتور این برنامه بود و سپس اصفهانی پس از مقدمه‌ی پیانو امیر فتحی، به اجرای قطعه نوستالژیک «گل گلدون» با تنظیمی متفاوت پرداخت. اجرای این قطعه با هم‌خوانی و استقبال ویژه مردم همراه شد.

پس از اجرای قطعه «گل گلدون»، محمد اصفهانی برای دقایقی استیج را ترک کرد تا گروه به اجرای دو قطعه‌ی بی‌کلام از ساخته های امیر فتحی بپردازد.

اصفهانی بخش دوم برنامه را با اجرای قطعه پرطرفدار «آسیمه سر» از آلبوم موفق «نون و دلقک» آغاز کرد.

این خواننده سپس در پاسخ به درخواست حضار برای اجرای قطعه «باور نکن»، با اشاره به اینکه قطعه در کنداکتور برنامه قرار ندارد، به احترام هوادارانش آن را اجرا کرد.

«ملامحمد جان» با مقدمه «علی شیر خدا»، «ماه نو»، «دلقک»، «غوغای ستارگان» (از ساخته های زنده یاد همایون خرم) و «بی‌واژه» قطعات بعدی این کنسرت بودند و در پایان نیز قطعه «ای ایران» به اجرا درآمد و مردم ایستاده به هم‌خوانی با اصفهانی پرداختند.

امیر فتحی (تنظیم کننده و رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، مجتبی شکاری (گیتار بیس)، آرشام غفوری (لید گیتار)، محسن خاش (پرکاشن)، روزبه پهلوانی نژاد (درامز) و رونی باباخیان (کیبورد) به سرپرستی «پیمان عیسی‌زاده»، ارکستر محمد اصفهانی در این کنسرت را تشکیل می دادند و «فرامرز امیری» صدابردار برنامه بود.

همچنین یک گروه کُر شش نفره متشکل از هنرمندان بومی، در این کنسرت با گروه محمد اصفهانی همراهی کردند و در قطعاتی چون ولایت عشق، اگه باشی و طلب به اجرای کرال پرداختند.

«آسیمه سر»، «باور نکن»، «دلقک»، «گل گلدون» و «غوغای ستارگان» از جمله قطعاتی بودند که با استقبال بیشتری از سوی گرگانی‌ها مواجه شدند.

محمد اصفهانی، ظهر روز اجرا با همراهی پیمان عیسی‌زاده و امیر فتحی بر سر مزار زنده‌یاد «محمدرضا لطفی»، موزیسین فقید موسیقی اصیل ایرانی، حاضر شد و به قرائت فاتحه پرداخت.

گفتنی است محمد اصفهانی، یکم خرداد ماه ٩۴ در قوچان روی استیج خواهد رفت.

منبع:موسیقی ما

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 6 =

محصولات مرتبط در فروشگاه