Telegram support Whatsapp support

یک روش ساده برای لاغر شدن…

یک روش ساده برای لاغر شدن…

شاید شما جز آن دسته از افراد باشید که این غذا را تنها وقتی که بیمار می شوید یا تا مغز استخوانتان یخ زده است مصرف می کنید، اما براساس مطالعات جدید در British Journal of Nutrition این غذا را زمانی که می خواهید وزن کم کنید هم باید میل کنید.

536102_301

سوپ چگونه باعث می شود به راحتی وزن کم کنید؟بر اساس مطالعه و بررسی روی بیش از ۲۰۰۰۰ فرد بزرگسال که به طور متوسط از سوپ تغذیه می کردند، محققان دریافتند که این افراد نسبت به سایر افراد که خیلی کمتر سوپ استفاده می کرده اند از وزن کمتر و پهنای کمر کمتری برخوردارند.

اما دلیل این موضوع چیست؟

مهرشاد حاجی خانی در ادامه در خصوص این مطالب گفت: همانطور که واضح است افرادی که از سوپ تغذیه می کنند، به عادات غذایی بهتر نیز تمایل پیدا می کنند. محققان دریافته اند که دوستداران این غذا کالری و چربی کمتری را در روز دریافت می کنند.  دوستداران این غذا سدیم بیشتری هم دریافت می کنند.

مطالعات پیشین نشان می دهد که مصرف این غذا در روزبه نحو بسیار خوبی اشتها را برطرف کرده و احساس گرسنگی را رفع می کند. به عنوان مثال در مطالعاتی در سال ۲۰۰۷ دیده شد ، افرادی که این غذا را به عنوان پیش غذا قبل از غذاهایی مثل حتی پیتزا مصرف می کنند ۲۰ درصد کمتر از دیگران کالری غذا را دریافت می کنند. اما این غذا فوایدی بیشتر از کم شدن کالری دریافتی دارد. در مطالعات جدید نشان داده شده است افرادی که این غذا را مصرف می کنند، پروتئین، ویتامین و مواد معدنی بیشتری نیز دریافت می کنند.

شروع وعده غذایی نهار و شام با یک کاسه سوپ تأثیر بسیار زیادی در کاهش وزن تان دارد. خوردن سوپ باعث می شود شما در هر وعده ۱۰۰ تا ۱۵۰ کالری کمتر مصرف کنید. بنابراین اضافه کردن سوپ به برنامه غذایی این مزیت را دارد که شما معده تان را با غذایی که کالری کمتری دارد پر می کنید. سوپ سبزیجات هم مواد غذایی لازم را به بدنتان می رساند هم کالری کمتری دارد.

534400_246

 

سوپ پیاز

سوپ پیاز در کاهش وزن بسیار مؤثر است. اگر شما می خواهید به سرعت لاغر شوید،  یکی از بهترین گزینه ها سوپ پیاز  است.

مراحل آماده شدن سوپ پیاز

برای تهیه سوپ پیاز، شما نیاز به کلم یک عدد کوچک،  پیاز ۴ یا ۵ عدد،  فلفل سبز ۲-۳ عدد،  گوجه فرنگی بزرگ ۴ عدد. تمام مواد را با آب بشویید و به قطعات کوچک خرد کنید. سپس سبزیجات را در ماهی تابه ریخته تا خوب پخته شوند، بعد به آن نمک و فلفل اضافه کنید و بنابه ذائقه خود آن را طعم دار کنید.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 14 =

محصولات مرتبط در فروشگاه