Telegram support Whatsapp support

۷ طراح جدید جواهرات در سال ۲۰۱۷

طراحی جواهرات در نیویورک در حال حاضر در عصر طلایی نبوغ و خلاقیت قرار دارد و طراحان مستقل به جای طراحی خانه گرایش و تمایل مشتریان را به سمت جواهرات می کشانند.

با این استعداد فراوان در بازار، یافتن طراحان برتر سال کار ساده ای نبود.

با این وجود در این مقاله نگاهی به ۷ طراح نوظهور که طرح هایشان به بازار آمده می اندازیم.

کادار

کادار در سال ۲۰۱۶ ورود جسورانه ای به صنعت جواهرات داشت و جایزه ستاره نوظهور گروه بین المللی مد را برای طراحی جواهر از آن خود کرد. با داشتن نمایشگاهی در نمایش مد و قرار گرفتن در قفسه های برگدورف گودمن، به سراغ طراح آن میکال کادار می رویم که دانشش از صنعت مد تا کنون به او کمک زیادی کرده است (او به قبلا عنوان طراح مد در بوتیکی در تل آویو کار می کرد).

کیم می های

کیم می های طراح بلژیکی است که توجه فراوانی بابت طراحی های خاصش به خود جلب نموده است. او یکی از استعدادهایی است که طراحی سنتی جواهرات را به چالش کشیده است. اخیرا او مجموعه ای از جواهرات را طراحی نموده که به عنوان بخشی از بدن عمل کرده و یک لایه دیگر برای زینت کردن خود اضافه می کنند. در صنعتی که چیزهای جدید دوباره نو می شوند طراحی های کیم می های به چیزی اصلی و پایه ای اشاره دارد.

ماگدالنا فراکوویاک

سالهای فراوان جلوی دوربین یک خط تولید موفق جواهرات نمی سازد. اما در عرض یک سال و نیم این خانم مجموعه ای از جواهرات را طراحی کرده که فقط به خاطر شهرت طراحش معروف نیستند. طراح لهستانی، که جواهراتش را در کشور مادریش می سازد دستی نیز در جواهرات جدید از جمله گردنبندهای چوکر دارد. انتظار داریم فراکوویاک در سال ۲۰۱۷ ادامه کار موفقی در بازار خرده فروشی داشته باشد.

آزلی

طراح بیلی زوارت از آزلی در نقطه خوبی در حرفه جدید خود قرار دارد. در بازارهای خرده فروشی نیویورک، تورنتو و سایت مد آنلاین هم دستی دارد و مطبوعات همواره طراحی های او را تحسین کرده اند. زورات طراحی جوان اما با اعتماد به نفس و سلیقه او بیشتر از سنش نشان می دهد. تا کنون او در طراحی هایش روشی جسورانه و مبتنی بر هندسه را به جای پای بندی به مد روز پیش گرفته است.

یوآنا سوفلیا

در میان اسامی طراحان نامدار یونانی، یوآنا سوفلیا جدیدترین برندی است که توجه ما را جلب کرده است، آن هم به دلیل اشتراک قابل پیشبینی میان او و گروه ملیش به خاطر تواناییشان در به تصویر کشیدن میراث ملیشان به شیوه ای خلاقانه. حلقه ازدواج مرمر و اصول الهام گرفته از دکو از شاهکارهای او در سال ۲۰۱۶ می باشد.

لیزی مندلر

طراحی های زیبای لیزی مندلر برای تمامی لباس های کمد شما به قدر کافی زیبا و قابل استفاده هستند و نشان دهنده امضای منحصر به فرد طراح خود هستند. طراحی های مندلر جوان پسند و بی پایان است که ناشی از کیفیت دست ساز بودن آن هاست. خط تولید جواهرات لیزی مندلر در لوس آنجلس که اکنون حکم مکه بهترین طراحی امریکایی را دارد.

رترووی

برندی متعلق به کریستی استون و مستقر در لوس آنجلس است. پس از ارائه یک مجموعه فوق العاده، نام برند خود را به رترووی تغییر داد. او جایزه رقابت Ylang 23 را برد و پس از آن طراحی هایش در فروشگاه های معتبر ظاهر شدند. این رقابت باعث خیلی چیزها در استون شکوفا شود: طراحی های آنتیک و کلاسیک او بیشتر شده اند و اغلب آنها را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد.

منبع : nationaljeweler.com

ترجمه اختصاصی جواهری بینا

برای مشاهده جدیدترین جواهرات اینجا کلیک کنید .

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =

محصولات مرتبط در فروشگاه