Telegram support Whatsapp support

 فخیم زاده: قرار نبود نوروزی شود…

پخش سریال “فوق سری” در ایام عید…

f2 f3

گارگردان سریال “فوق سری” بیان کرد: تا به حال بیش از 10 قسمت این سریال ضبط و مونتاژ و برای پخش آماده شده است.

مهدی فخیم زاده در پاسخ به این سوال که این سریال پیش از این قرار نبود در نوروز پخش شود، تصریح کرد: این سریال پلیسی است و قبلا نگفته بودند که قرار است در نوروز پخش شود، قصه‌ای طراحی کردم که برای تولیدش بازه زمانی در نظر گرفته نشده بود. او ادامه داد: از قبل دورخیزی برای مناسبت نوروز نشده بود، اما فوق سری مبتنی بر طنز موقعیت است اما از جنس طنزهای صرف کمدی نیست.

مهدی فخیم‌زاده درباره تغییر نام سریال هم گفت: پیش از این اسم سریال «قورباغه و قناری» بود که بعد متوجه شدم یک پیش قضاوت ایجاد می‌کند که شخصیت‌ها طنز و کاراکترها لوده هستند. درحالیکه سریال فاقد چنین مساله‌ای است و فیلمنامه ما از همان ابتدا فوق سری نام داشت به دلیل پیش داوری اسم را تغییر دادیم. کارگردان سریال فوق‌سری خاطرنشان کرد: تصویربرداری ما تا روزهای پایانی سال ادامه دارد و تنها سکانس های خیابانی تعقیب وگریز باقی مانده است که آنها را نیز انجام خواهیم داد.

در خلاصه داستان سریال فوق سری آمده است: سرهنگ احمد نادری درکنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شوند. همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقان‌نسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی (مهدی فخیم‌زاده) دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.

منبع:سیمرغ

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 17 =

محصولات مرتبط در فروشگاه