Telegram support Whatsapp support
سنگ قیمتی

6 سنگ قیمتی مفید برای سلامت روح و جسم بدن

هزاران سال است که انسانها به انرژی و قدرت سنگهای قیمتی مختلف اعتقاد داشته و از آن ها در زندگی خود استفاده می کنند. در این مقاله به معرفی 6 سنگ قیمتی زیبا که برای سلامت روح و جسم بدن مفید هستند می پردازیم:

1. سنگ قیمتی رز کوارتز

رزکوارتز یک سنگ قیمتی بسیار زیبا است که بالاتر از سایر سنگهای قیمتی از نظر سطح انرژی ، قرار می گیرد. می توانید از این سنگ قیمتی به عنوان یک تسکین دهنده قلب استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر شما از نظر احساسی ، دوره سختی را می گذارنید، رز کوارتز می تواند برای بهبود این احساسات و بهبود زندگی عالی عمل کند.

سنگ قیمتی

2. سنگ لاجورد

این سنگ قیمتی یکی از زیباترین سنگهاست.سنگ لاجورد مقدار انرژی بالایی را در خود نگه می دارد. گفته می شود که لاجورد سنگی قیمتی است که در حل کردن مسائل و چالش های زندگی می تواند کمک کننده باشد .

سنگ قیمتی

3. بلورهای فلوریت

سنگ قیمتی عالی فلوریت به اشکال ، اندازه ها و رنگ های زیادی موجود است. اگر به دنبال دفع انرژی منفی از خود و اطرافیانتان هستید، از کریستال های فلوریت استفاده کنید و همچنین اگر به دنبال جذب انرژی مثبت بیشتری به زندگی خود هستید ، ممکن است یک کریستال فلوریت خوب باشد .

4. جید

جید سنگی عالی برای کمک به سلامت روح و بدن است. با نگاه کردن به این سنگ در شما ، آرامش لازم و کافی برای انجام کارها ایجاد می گردد .

سنگ قیمتی

5. هماتیت

هماتیت نیز سنگی موثر بر سلامتی است . اگر با چالش های بزرگی روبرو هستید ، هماتیت به شما کمک می کند. همچنین این سنگ به شما کمک می کند تا راحت تر با وضعیت روحی و روانی فعلی خود کنار بیایید. گفته می شود در هنگام مصاحبه شغلی و یا ملاقات های کاری مهم ، این سنگ خاکستری را در جیب خود قرار دهید.

6. آمتیست

آمتیست یک سنگ شفابخش است. گفته شده است که این سنگ به دارنده کمک می کند تا جایگاه خود را در جهان درک کند و به شما اجازه می دهد به یک سطح بالاتری از دانش دسترسی داشته باشید.

سنگ قیمتی

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

سنگ قیمتی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (2 امتیاز, میانگین: 3٫50 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =

محصولات مرتبط در فروشگاه