Telegram support Whatsapp support

7 دلیل استفاده از سنگ چشم ببر

در افسانه ها آمده است که همراه داشتن سنگ چشم ببر تأثیرات زیادی بر سلامت روحی و جسمی افراد می گذارد. در گذشته از چشم ببر به عنوان طلسم برای محافظت در برابر بد شانسی ، بیماری و عدم مقاومت بدن استفاده می شده است. بعضی از مردم جهان بر این باورند که این سنگ از چشم زخم جلوگیری می کند. در ادامه این مقاله ، تأثیرات استفاده از چشم ببر را بیان می کنیم.

چشم ببر
نگین چشم ببر درشت خوش نقش

Tiger Eye Stone چیست؟

چشم ببر معمولاً یک سنگ دگرگونی با رنگ طلایی تا قرمز قهوه ای و دارای درخشش ابریشمی است. این سنگ ها معمولاً قهوه ای هستند اما به رنگ قرمز و زرد نیز مشاهده می شود. بیشترین تعداد معادن سنگ های Tiger Eye در آفریقای جنوبی یافت می شوند ، اما در کشورهای برزیل ، هند ، برمه ، استرالیا غربی و ایالات متحده نیز موجود هستند.

چشم ببر
دستبند چشم ببر بسیار عالی

خواص سنگ چشم ببر چیست؟

سنگ چشم ببر یکی از سنگهای قیمتی بسیار مورد استفاده در جواهرات و اکسسوری ها می باشد. که علاوه بر ظاهر جذاب آن ، دارای خواص مختلفی است از جمله :

بهبود مراقبه و مدیتیشن

Tiger’s Stone باعث تیزبینی در بینش درونی فرد و درک بهتر وضعیت می شود و همچنین شخص را ترغیب به استفاده از قدرت ذهن می کند و می تواند اطلاعات پراکنده را گرد هم آورد و فرد را به آگاهی بهتر برساند .همچنین در همه جنبه های زندگی موجب تقویت اراده می شود. شما باید وسایل ساخته شده توسط این سنگ قیمتی را در کنار خود داشته باشید.

 چشم ببر درشت
نگین چشم ببر درشت بسیار عالی

افزایش انرژی

همانطور که در بالا ذکر شد این سنگ قیمتی باعث تقویت اراده برای دستیابی به اهداف خود می شود. در لحظاتی که بی ثباتی در زندگی را تجربه می کنید و انگیزه ای برای ادامه آن ندارید، چشم Tigers که از انرژی بالایی برخوردار است را استفاده کنید.

دفع چشم زخم

اعتقاد به چشم زخم در بسیاری از فرهنگ ها معمول است. سنگ چشم ببر در برابر چشم زخم مؤثر است و آن را دفع می کند.

چشم ببر

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (4 امتیاز, میانگین: 4٫50 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه