Telegram support Whatsapp support
جواهرات مهناز افشار در سریال عاشقانه ها
جواهرات مهناز افشار در سریال عاشقانه ها

جواهرات مهناز افشار در سریال عاشقانه ها

پس از گردن‌بند مرغ آمین سریال “شهرزاد” که بر گردن ترانه علیدوستی بود، این روزها جواهرات مهناز افشار در سریال عاشقانه ها به یک نمایشگاه راه پیدا کرده است.

گردن‌بند مرغ آمین سریال “شهرزاد” از الگوبرداری‌های سریالی در عرصه زیورآلات بود که در زمان پخش سریال وارد بازار شد و طرفداران بسیاری را هم به خود اختصاص داد.

نمایشگاه جواهرات مهناز افشار در سریال عاشقانه ها

اما به تازگی خبر مبنی بر ارائه جواهرات سریال “عاشقانه” در نمایشگاه برترین برندهای جواهرات در تهران منتشر شده است.

مجموعه آثار نوشین نراقی که بخشی از آن شامل جواهرات مهناز افشار در سریال عاشقانه ها است در نمایشگاه سالانه برترین برندهای جواهر در تهران عرضه شد.

جواهرات مهناز افشار در سریال عاشقانه ها

در این نمایشگاه طراحان شناخته شده‌ای ازکشور های ایتالیا، هند، ایران همچون محمدرضا بهمنی طراح جواهر در ایتالیا، چیتا رأی طراح و متخصص جواهرات و سنگهای قیمتی ازهند در این نمایشگاه حضور داشتند و پیشنهاد همکاری متقابل را داشتند و بازیگران مختلف سینما و تلویزیون از این نمایشگاه بازدید کردند

همچنین تعدای از طراحی‌های لباس نوشین نراقی که با استفاده از سنگ‌های قیمتی انجام شده بود نیز عرضه شد.

برای دیدن انگشتر های مهناز افشار این مطلب را ببینید

زندگی‌نامه مهناز افشار

مهناز افشار دیپلم اش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در مؤسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت. خانواده اش ریشه مذهبی دارند، به همین دلیل هم در ابتدا مخالف بودند که دخترشان وارد بازیگری شود. در کلاس‌های بازیگری استاد حمید سمندریان تعلیم دید.

جواهرات مهناز افشار در سریال عاشقانه ها

مهناز افشار بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید. شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه‌ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود. مهناز افشار در دههٔ هشتاد از چهره‌های تأثیرگذار سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۹۳ در یکی از نقشهای اصلی در فیلم سینمایی «آموزگار» به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیک، ایفای نقش کرد.

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (3 امتیاز, میانگین: 4٫67 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

یک دیدگاه

  1. بسیار عااالی

محصولات مرتبط در فروشگاه