Telegram support Whatsapp support

سنگ ماه تولد مخصوص هر ماه; ماه اسفند یا مارس

آکوامارین سنگ ماه تولد کسانی است که به اندازه کافی خوش شانس هستند چون در ماه مارس و یا اسفند به دنیا آمده اند. کلمه aquamarine ترکیبی از دو کلمه است، aqua به معنی آب و marine به معنی دریا است. بنابراین،این سنگ ماه تولد به نام دریای آبی زیبا نامگذاری شده است.

بخشی از تاریخ این سنگ ماه تولد به این صورت است که از آن توسط دریانوردان استفاده می شده است تا به آن ها خوش شانسی در دریا و اطمینان از یک سفر امن بدهد.

آکوامارین در حقیقت نوعی بریل یا ماده معدنی نادر سیلیکات است که در سنگ های آذرین و دگرگونی در سراسر جهان یافت می شود.به طور خاص ، در ریولیت گرانیت و پگماتیت گرانیت یافت می شود.

منبع اصلی بریل در کوه اسپور در یوتا است، که البته به طور معمول جز سنگ های قیمتی به حساب می آید. سنگ بریل را می توان در رنگ های متنوعی یافت که به هر رنگ می توان نام متفاوتی داد. رنگ های بریلی و نام آنها به شرح زیر است: زمرد (سبز) ، آکوامارین (آبی) ، بریل قرمز (قرمز) ، هلیودور (زرد) ، مورگانیت (صورتی تا نارنجی) ، ماکسیکس (آبی تیره) ، بریل سبز (سبز روشن) و نسخه نادر goshenite بی رنگ (بی رنگ).

سنگ ماه تولد

خواص ماورائی سنگ ماه تولد آکوامارین

تعادل و تنظیم چاکرای پنجم تحریک انرژی روانی و سنگ باز کننده ی ذهن آکوامارین سنگ ماه تولد شجاعت و وقار است که به رنگ آبی یا سبزآبی شفاف دیده می شود.

در گذشته این سنگ را سنگ شجاعت می دانستند و حس می کردند که همراه داشتن این سنگ، آنان را در بازگشت صحیح و سالم و موفق از سفرهای دریایی یاری می کند. به همراه مومیایی های مصر باستان مهره هایی از جنس آکوامارین یافت شده است. در شرق بعنوان سنگ پیشگویی و عرفان از احترام بالایی برخوردار است.

سنگ ماه تولد

آکوامارین باعث خلوص و ایجاد آرامش در طبیعت و شخصیت دارنده اش می شود و سمبل آرامش است. هر چند سنگ ماه تولد آکوامارین موارد استفاده بسیاری دارد اما قویترین انرژی های آن در حوزه گشایش روان است.

اگر شما به افکار و ارتعاشات دیگر افراد حساسیت دارید، آکوامارین را با کوارتز دودی استفاده کنید، چرا که این ترکیب، دقت تأثیرهای وارده را کاهش می دهد. کوارتز به دفع انرژی منفی و مازاد شما کمک کرده و به این شکل شما بر تأثیرات ناخواسته فایق می آیید.

ادامه خواص ماورائی سنگ ماه تولد آکوامارین

آکوامارین وابستگی شخص را به مواد مخدر کاسته و با تقویت کلیه ها، کبد، طحال و تیروئید به دفع اخلاط کمک می کند و به این ترتیب این سنگ ماه تولد کل جسم را تصفیه می کند. مدتها پیش عینک از سنگ آکوامارین که تسکین دهنده چشم است، ساخته می شد.

اگر روی گردن بعنوان یک گردنبند کوچک استفاده شود، بسیاری از مشکلات گردن و گلو را درمان می کند. اگر بر روی غده یا زخم متورم قرار داده شود، تورم را کاهش می دهد. ورم لوزه مزمن با به گردن انداختن آکوامارین به همراه فیروزه، سودالیت و توپاز آبی، تسکین می یابد.

همچنین تأثیر خوبی روی تیروئید دارد و تقریباً برای تسکین تمام دردهای گلو و گردن مفید است.

سنگ ماه تولد

 

این سنگ با شکوه در جادوگری همراه شخص می شود تا استفاده از قدرت های روان بینی را تقویت کند.  همراه داشتن سنگ ماه تولد آکوآمارین و یا قطعه تراش داده شده آن در اطراف گردن، تمرکز ذهن خودآگاه را می کاهد و این امکان را فراهم می کند تا  فرکانس های روان بینی  بیش از پیش وارد ذهن خودآگاهمان شود.

با قرار دادن یک تکه آکوامارین در لیوانی از آب نوشیدنی و قرار دادن آن به مدت سه ساعت زیر نور ماه کامل و در صورت امکان در فضای باز، اکسیری آرامش دهنده و تصفیه کننده به دست می آید. سپس سنگ ماه تولد را از آب بیرون آورده، آب را به منظور تصفیه سازی و تقویت روان بینی بنوشید.

خواص درمانی سنگ ماه تولد آکوامارین

  • ایجاد سدی در برابر امواج و ارتعاشات دیگران
  • جلوگیری از تاثیر افکار منفی و جذب امواج مخرب ذهن
  • کمک به کاهش وابستگی فرد به مواد مخدر تقویت کبد، طحال و تیروئید
  • به طور کلی کمک به تصفیه بدن از سموم اثر تسکین دهنده برای چشم
  • بسیاری از مشکلات گلو را درمان می کند
  • کاهش تورم لوزه ها و گلو
  • این سنگ همچنین دارای اثر مفید بر روی غده تیروئید است
  • کاهش استرس
  • افزایش تسلط بر اعصاب
  • سپر هاله و چاکراها
  • مانع سقط جنین و بسیار مفید برای زنان حامله جهت محافظت از مادر و نوزاد

 

دسته بندی سیکلوسیلیکات
فرمول شیمیایی Be3Al2(SiO3)6
ساختار کریستالی شش ضلعی
رنگ سبز ، آبی ، زرد ، بی رنگ ، صورتی و ….
سختی 7.5 تا 8
درخشش شیشه ای
رگه سفید
وزن مخصوص 2.76

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود .

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheribina_admin

برای دیدن سنگ ماه تولد مخصوص ماه های دیگر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سنگ ماه تولد

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 15 =

محصولات مرتبط در فروشگاه