Telegram support Whatsapp support
سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد مخصوص هر ماه; ماه فروردین یا آوریل

مطمئناً در مورد سنگ ماه تولد آوریل، الماس شنیده اید و یا حتی ممکن است خودتان آن را داشته باشید. سنگ ماه تولد الماس یکی از سنگ های قیمتی کمیاب در جهان است و مطمئناً یکی از با ارزش ترین آن ها است. آن ها این معروفیت را تا حدی به دلیل سخت بودنشان به دست آورده اند در واقع آن ها 58 برابر سخت تر از هر ماده معدنی دیگر روی زمین هستند.

به همین دلیل است که شما اغلب شاهد تیغه ها و بیت های روکش شده با الماس خواهید بود  زیرا آن ها قادر به برش یا خرد کردن هر چیزی هستند.

سنگ ماه تولد الماس

الماس همانطور که در بالا نشان داده شده یک شبکه کربن خالص است و در طیف وسیعی از رنگ ها از زرد تا قرمز، صورتی، سبز و آبی قرار دارد. با این حال، شما به احتمال زیاد به انواع خالص و بی رنگ سنگ ماه تولد الماس علاقه مندید، که بسیار نادر هستند زیرا بیشتر الماس ها رنگ زرد دارند.

الماس ها کربنی هستند که تحت فشارهای شدید و فشارهای زیر سطح زمین به وجود می آیند. سپس آن ها اغلب از طریق لوله های ماگمایی آتشفشانی به نام لوله های کیمبرلیت از سطح خارج می شوند. آن ها هزاران سال در تمدن های سراسر دنیا ارزش گذاری شده اند و زمانی تصور می شد که اثر صاعقه ای بر روی زمین است. امروزه، آن ها معمولاً به عنوان محبوب ترین حلقه های نامزدی توسط De Beers ساخته می شوند.

سنگ ماه تولد الماس

خواص درمانی سنگ ماه تولد الماس

مزاج الماس گرم و خشک است. سنگ ماه تولد الماس تقویت‌کننده قلب است. استفاده از پودر الماس هنگام مسواک زدن باعث سفید و براق شدن دندان‌ها می‌شود و دندان‌ها را بسیار محکم و سخت می‌کند. همراه داشن سنگ ماه تولد الماس طول عمر و تندرستی را به دنبال دارد. در کتب طب سنتی آمده است اگر بیماران فلج، رعشه، جزام، صرع و کسانی که بیماری‌های پوستی دارند در چشمه معدن سنگ ماه تولد الماس حمام کنند، بیماری آن‌ها برطرف می‌گردد.

سنگ ماه تولد الماس

سنگ الماس به درمان بیماری‌های غدد و استخوان کمک می‌کند. همچنین در طب سنتی از این سنگ برای تسکین درد نقرس استفاده می‌شود. الماس از به وجود آمدن سنگ کلیه، مثانه و کیسه صفرا جلوگیرى می‌کند و به تقویت مثانه و کلیه‌ها کمک می‌کند.

سنگ ماه تولد الماس برای زنان مفید است و زایمان را آسان می‌کند. همانند خواص درمانی سنگ فیروزه، خواص درمانی یاقوت وخواص درمانی زمرد، الماس نیز برای رفع مسمومیت و تقویت قدرت بینایی مفید است. کمک به بهبود بیماری‌های پوستی، مو و ناخن از دیگر خواص درمانی سنگ ماه تولد الماس است.

خواص ماورائی سنگ ماه تولد الماس

همراه داشتن سنگ ماه تولد الماس ترس را از دارنده خود دور می‌کند. سنگ ماه تولد الماس محبت میان زن و شوهر را بیشتر می‌کند. استفاده از الماس قدرت اراده را زیاد، حافظه را قوی و عقل را بیشتر می‌کند. سنگ ماه تولد الماس باعث غلبه بر دشمن می‌شود و وقار و عزت را در میان انسان ها چند برابر می‌کند.

سنگ ماه تولد الماس

استفاده از سنگ ماه تولد الماس به‌ویژه گذاشتن آن بر روی چاکرای پیشانی و چاکرای تاج به تقویت حافظه کمک می‌کند. همچنین اندیشه و ذهنیات بد را پاک و نیروهای منفی و اندیشه‌های فاسد را از دارنده خود دور می کند.

دسته بندی مواد معدنی محلی
فرمول شیمیایی C
ساختار کریستالی مکعب
رنگ معمولاً زرد ، قهوه ای یا خاکستری تا بی رنگ است. به ندرت یک الماس می تواند آبی ، سبز ، سیاه ، سفید شفاف ، صورتی ، بنفش ، نارنجی یا قرمز باشد.
سختی 10
درخشش سخت و درخشان
رگه بی رنگ
وزن مخصوص 3.52

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود .

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheribina_admin

برای دیدن سنگ ماه تولد مخصوص ماه های دیگر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سنگ ماه تولد

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 8 =

محصولات مرتبط در فروشگاه