Telegram support Whatsapp support
سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد مخصوص هر ماه; ماه اردیبهشت یا ماه مه

زمرد سنگ ماه تولد کسانی است که در ماه مه و یا اردیبهشت متولد شده اند. کلمه زمرد از کلمه یونانی smaragdus گرفته شده که به سبز ترجمه شده است. مشابه آکوآمارین همانطور که قبلا ذکر شد، سنگ ماه تولد زمرد هم انواع سبز بریل دارد که به دلیل ناخالصی های موجود در بریل به وجود می آید. زمردها معمولاً در برزیل، کلمبیا، زامبیا و افغانستان یافت می شوند.

بیشتر زمردها برای تعمیق رنگ سبز خود از گرما استفاده می کنند زیرا زمردهای مرغوب بسیار نادر هستند. كلئوپاترا به این معروف است كه زمردها را دوست داشته و در زمان حكومت خود صاحب معدن زمردي در مصر بوده است.

سنگ ماه تولد

سنگ ماه تولد زمرد علاوه بر یاقوت و یاقوت کبود، بخشی از سنگ های قیمتی رنگی بزرگ است. این سه سنگ قیمتی بزرگ بیش از سایر سنگ های قیمتی دیگر ارزش اقتصادی ایجاد می کنند. بریل رنگ سبز خود را از مقدار کمی کروم یا وانادیوم به همراه مقدار کمی آهن به دست می آورد تا رنگ سبز مایل به آبی به آن بخشیده شود.

سنگ ماه تولد زمرد

خواص و فواید سنگ ماه تولد زمرد

سنگ ماه تولد زمرد سنگی پرانرژی و دارای خواص فراوانی است. استفاده از این سنگ ماه تولد برای جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری صرع بسیار فایده دارد. به ویژه برای کسانی که زمینه ارثی این بیماری در آن ها وجود دارد. به همین دلیل، در گذشته نیز پادشاهان در هنگام به دنیا آمدن فرزندانشان تکه ای از سنگ ماه تولد زمرد را بر گردن آنان می آویختند تا به صرع مبتلا نشوند، اما برای کسانی که به بیماری صرع مبتلا شده اند، چندان کارساز نیست.

سنگ ماه تولد زمرد

هم چنین قرار دادن سنگ ماه تولد زمرد بر روی چاکرای سر برای درمان بیماری پارکینسون مفید است؛ زیرا برای برقراری تعادل در سیستم عصبی بسیار اهمیت دارد و علاوه بر جلوگیری از حمله های عصبی، دردهای عصبی را نیز می کاهد. آویختن سنگ ماه تولد زمرد بر گردن و هم چنین گذاشتن آن بر چاکرای قلب در درمان گرفتگی رگ ها و بیماری های خونی و نیز درمان ضعف عضلات قلبی و تپش قلب و تقویت آن، بسیار مفید است.

از دیگر خواص سنگ ماه تولد زمرد که بسیار به آن اشاره شده، مفید بودن آن برای دستگاه گوارش است. گذاشتن آن بر روی چاکرای خورشیدی، مجاری کیسه صفرا را پاک و فعال می کند و سبب تقویت معده و درمان زخم معده می شود.

سنگ ماه تولد زمرد

استفاده از سنگ ماه تولد زمرد برای درمان خونریزی داخلی به ویژه اسهال خونی مفید است. نگاه به آن نور چشم را زیاد کرده و آب زمرد بیماری های چشمی را بهبود می بخشد. هم چنین همراه داشتن این سنگ برای زنان حامله مفید است و بستن زمرد بر ران زن حامله در هنگام زایمان، زاییدن را آسان می کند.

سنگ ماه تولد زمرد دو نیروی انرژی بخش و آرام بخش دارد و برای تسکین درمان دردهای ناحیه ستون فقرات و عضلات، گذاشتن مستقیم سنگ زمرد بر قسمت های دردناک و ماساژ با آن بسیار مفید است.

دسته بندی انواع بریل
فرمول شیمیایی Be3Al2(SiO3)6
ساختار کریستالی شش ضلعی
رنگ سبز تا بی رنگ
سختی 7.5 تا 8
درخشش شیشه ای
رگه سفید
وزن مخصوص 2.76

مشاوره تلفنی سنگ درمانی

 مشاوران سنگ درمانی جواهری بینا 

 با بهره گیری از علوم روز دنیا، آیات و روایات مذهبی و اطلاعات کارشناسی خود به عنوان یک راه حل جدید و مناسب در حوزه خدمات مشاوره سنگ درمانی به صورت رایگان در اختیار هموطنان عزیر خواهد بود .

  برای مشاوره تلفنی سنگ درمانی توسط کارشناسان خبره جواهری بینا می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمائید …

۲- ۰۵۱۳۷۶۵۸۵۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۸۰۰

۰۹۱۵۱۰۰۰۳۰۰

تلگرام : @javaheribina_admin
واتساپ: api.whatsapp.com

لینک کانال جواهری بینا:

https://telegram.me/javaheribina_admin

برای دیدن سنگ ماه تولد مخصوص ماه های دیگر می توانید به این صفحه مراجعه کنید.

سنگ ماه تولد

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − یازده =

محصولات مرتبط در فروشگاه