Telegram support Whatsapp support

انگشتر هوشمند برای خانم ها

انگشتر هوشمند

استفاده از انگشتر از زمان های گذشته مورد استفاده افراد به خصوص خانم ها بوده است. به مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی ، انگشتر های هوشمند نیز وارد بازار شدند. که در ادامه قابلیت های این انگشتر ها را بیان می کنیم :
انگشتر هوشمند

انگشتری هوشمند برای  خانم ها :

انگشتر های هوشمند ظاهری مشابه انگشترهای جواهر دیگر دارد، اما سنگ و نگین آن از خصوصیات جالبی برخوردار است و می‌تواند همچون ساعت های هوشمند ، فرد را از دریافت تماس تلفنی و یا پیامک آگاه کند.

کاربرد انگشتر هوشمند :

بر اساس گزارشات به دست آمده ، این انگشتر و حلقه ، زمانی كه گوشي فرد تماس تلفنی و يا پيامكی را دريافت مي‌كند، آغاز به لرزش و تغيير رنگ مي‌كند و حتي مي‌تواند نسبت به دريافت پيام در شبكه‌های اجتماعی نيز واكنش نشان دهد. كاربر همچنين مي‌تواند به هريك از دوستانش رنگی خاص اختصاص دهد تا با تغيير رنگ سنگ انگشتر، متوجه شود از سوي چه كسي تماس تلفني و يا پيام دریافت کرده است . اين انگشتر كه رينگلي نام دارد مي‌تواند از طريق بلوتوث به گوشي وصل شده و زماني كه كاربر صداي گوشي‌اش را نمي‌شنود، از طريق لرزش و تغيير رنگ سنگ به وي هشدار دهد. به اين شكل مي‌توان حتي زماني كه گوشي در اعماق كيفتان ناپديده شده نيز از تماس‌هاي خود آگاه شويد.

انگشتر هوشمند

جنس انگشتر هوشمند

اين انگشتر از جنس طلاي 18 عیار ساخته شده، سنگ آن نيمه قيمتي است و 145 دلار قيمت‌گذاري شده‌است. امكان استفاده از آن در گوشي‌هاي اندرويدي و آي‌فون وجود دارد و مي‌توان آن را با هرنوع هشداري در گوشي، از يادآورهاي تقويم گرفته تا پيام‌هاي فيس‌بوك و اينستاگرام، متصل كرد.

تنظیمات انگشتر

كاربران مي‌توانند با كمك گرفتن از اپليكيشن ويژه رينگلي، تنظيمات آن را،‌از تعداد دفعات لرزش گرفته تا رنگ مخصوص هر نفر از ليست دوستان، تغيير داده و مديريت كند. از آنجايي كه ظاهر اين انگشتر به زيورآلات زنانه شباهت دارد ، شركت سازنده‌اش آن را در دسته لوازم جانبي اسمارت‌فون‌ها، و مخصوص زنان دسته‌بندي كرده‌است.
انگشتر ، انگشتر هوشمند
منبع : جی اس

فروشگاه جواهری بینا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی نقره در ایران میباشد

0915-1000-800

همچنین میتوانید با فالو کردن پیج جواهری بینا از جدید ترین تخفیفات با خبر شوید

https://www.instagram.com/javaheri_bina

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاوره و خرید هرچه بهتر از اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی جواهرات نقره به سایت جواهری بینا مراجعه کنید

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

محصولات مرتبط در فروشگاه