Telegram support Whatsapp support
خرید انگشتر زنانه

خرید انگشتر زنانه جواهری بینا، خاص و متفاوت باشید

با خرید انگشتر زنانه جواهری بینا، خاص و متفاوت باشید

انگشتر جزء یکی از پرطرفدارترین زیورآلات ها در تمام دنیا میباشد که هم آقایان و هم خانم ها میتوانند از آن استفاده کنند.خرید انگشتر زنانه یکی از خریدهای هیجان انگیز برای خانم ها است.
با توجه به سلیقه بانوان، میتواند در ابعاد و طرحهای متفاوت طراحی و ساخته شود.جواهری بینا جزء بهترین فروشگاه های حال حاضر درایران میباشد که با ارائه طرحهای متفاوت و به روز، رضایت مشتریان خود را جلب کرده است.
وجود انگشتر در انگشت های حلقه و انگشت وسط زیبایی وصف ناپذیری به انگشتان شما میدهد.
یکی از نمادی ترین انگشترها، حلقه ازدواج است که در تمامی کشورها مرسوم میباشد و میتوان گفت که سخت ترین وحساس ترین خرید انگشتر زنانه است چرا که این حلقه ماندگار و یادآور خاطرات است.

انگشتر زنانه

اکثر خانم های خوشذوق به دنبال خاص ترین انگشترها میباشند که هماهنگ با سایر اکسسوری هایشان باشد.

بانوان میتوانند با خرید انگشتر زنانه نگین دار هماهنگ با شال یا روسری هایشان بر جذابیت های خود بیفزایند که استفاده از سنگهای زینتی این کار را بسیار راحت کرده است.

به عنوان مثال میتوانید از انگشتر یاقوت به همراه شال یا روسری با تناژ رنگ قرمز، زرشکی و صورتی استفاده کنید و یا از سنگ زمرد در زمان استفاده از شالهای سبزرنگ بهره ببرید.

فیروزه نیز با تمام زیبایی و جذابیتش میتواند زینت بخش انگشتان شما در هنگام استفاده از روسری آبی باشد.

الماس

استفاده از سنگ الماس و یا درنجف نیز که دارای رنگ سفید میباشند، میتواند با تمامی رنگها هماهنگ شود.

سنگ عقیق نیز با تنوع بسیار در طرح و رنگ یکی از مناسب ترین سنگها برای هماهنگ کردن آن با لباس هایتان است.

حال که با تاثیر سنگها در زیبایی و نحوه ست کردن آن آشنا شدید، بهتر است فراموش نکنید که این سنگ ها بعلاوه بر زیبایی ظاهری فواید فوق العاده ای نیز دارند که لذت خرید و داشتن هرکدام از آنها را دوچندان میکند.

خواص سنگهای انگشتری و تاثیرات بینظیر آنها

هریک از سنگهای نامبرده شده دارای خواص مختلف جسمانی و روانی هستند که با خرید انگشتر زنانه سنگدار میتوانید علاوه بر زیبایی بخشیدن به انگشتان دستتان، به سلامت جسم و روحتان نیز کمک کنید.

در ادامه خواص چند سنگ را بازگو خواهیم کرد.

خواص سنگ زمرد:

سنگ زمرد به عنوان یکی از زیباترین و کمیاب ترین سنگهای موجود در دنیا، دارای خواص زیادی است که در اینجا به برخی از این خواص اشاره خواهد شد.

زمرد سنگ عشق، شادی و سرزندگی است.سنگ زمرد کمک کننده به ایجاد تعادل و تنظیم چاک راه چهارم است و قلب را تحت تأثیر قرار میدهد.

پاکی، حافظه قوی و ایمان را برای شخص به ارمغان میاورد. تسکین دهنده ذهن ناآرام و افزایش دهنده حافظه و خرد است.
از نظر جسمانی از خواص زمرد میتوان برای تقویت قلب، خون و دستگاه گردش خون استفاده کرد. همچنین برای درمان تیروئید، اسهال خونی و باز کردن عروق خونی بسیار مفید است.

ارسطو بر این باور بوده است که زمرد درمان کننده صرع نیز میباشد. در صفحه ۸۱ حلیة المتقین آمده است که در دست داشتن زمرد، فقر را به ثروت تبدیل میکند.

خواص سنگ عقیق:

امروزه کمتر کسی است که با سنگ عقیق آشنا نباشد. این سنگ از نظر طلسم و جادوگری از مواردی بود که توجه انسان ها را به خود جلب میکرد و عموماً در انگشترهای زنانه کاربرد فراوانی داشت.

این گوهر نایاب در بیش از 30 رنگ مختلف در طبیعت وجود دارد. سنگ عقیق آبی نواری در درمان گلودرد، لارنژیت، بیماریهای تیروئید و مشکلات گفتاری بسیار مفید است.

آرامش بخشیدن و مهارت در سخن گفتن از دیگر خواص این نوع عقیق میباشد.

عقیق شجر در درمان کمردرد، بیماریهای گردن، پایین بودن تعداد سلولهای خونی، مسائل مربوط به استرس و کمبود عزت نفس سودمند است.

این سنگ در زدودن تفکرات منفی و مخرب فایده زیادی دارد. در متون باستانی بیان شده است که انواع سنگ عقیق به عنوان یک طلسم یا جادوی رفع طلسم بسیار مفید ارزشمند بوده و قادر به فرونشاندن عطش و محافظت کننده از تب میباشد.

در روایات اسلامی در آداب انگشتر عقیق آمده است که این سنگ پربها موجب خیر و نیکی میگردد. باعث از بین رفتن فقر گشایش رزق و روزی میشود و همچنین انسان را در برابر بالیای طبیعی ایمن میسازد.

انگشتر عقیق شرف الشمس زنانه رودیوم مدل فرناز یکی از خوشرنگ ترین و زیباترین انگشترهای منحصربه فرد برای بانوان شیک پسند است که پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید یک بانوی زیبای ایرانی باشید حتما آن را به اکسسوری هایتان اضافه کنید.

با خرید انگشتر زنانه مدل فرناز در مجالس بدرخشید.

خواص سنگ در نجف:

این سنگ پرارزش برای دستگاه گوارش، تقویت ریه ها، درمان دردهای استخوانی، جلوگیری از خونریزی های شدید، درمان سردرد و تحریک جریان خون مؤثراست.

از مهمترین خواص این سنگ میتوان نقش مؤثر آن در پاکسازی همه چاکراه های بدن نام برد.در نجف آرامش بخش بوده و انرژی معنوی را تقویت میکند و باعث آرام شدن فکر و ذهن میگردد. با خرید انگشتر زنانه در نجف آرامش را به روح و جسمتان هدیه دهید.

خواص سنگ فیروزه:

فیروزه یکی از سنگهای قیمتی است که از عهد باستان در ایران شناخت شده است.

تحریک و راه اندازی نیروها و چاکراههای انسان ها، آرامش دادن، بیدار شدن نیروهای درونی افراد، درمان انواع بیماری های معده و درمان انواع سردرد، میگرن، دردهای عضلانی و استخوانی، از دیگر خواص این سنگ جادویی است.

هنوز هم از این سنگ زیبا و چشم نواز برای جلوگیری از چشم زخم استفاده فراوانی میشود و یکی از سنگهای پرطرفدار جهت استفاده در انگشترهای زنانه است.

فیروزه

استفاده از خواص درمانی فیروزه، قدمت طولانی دارد از این سنگ برای درمان سردرد و مشکلات چشمی استفاده میشود.

برای مثال فیروزه را به صورت پودر درآورده و آن را به مریضی که از درد شکم رنج میبرد میخورانند.

فیروزه برای درمان بیماران عصبی نیز مفید بوده و اضطراب را کم خواهد کرد.

نگاه کردن به فیروزه چشم را تقویت کرده و برای درمان بیماری های چشمی بسیار مثمر ثمرخواهد بود.

این سنگ به عوارض عملکردهای نادرست کبد و غده های بدن نیز کمک میکند .

در روایت اسلامی آمده است که فیروزه برای فرزند آوری مناسب است.

سبب فتح پیروزی میگردد و حاجات را برآورده میسازد و بر استفاده همه روزه آن بسیار تأکید شده است.

خانم های ایرانی لباس های آبی یا سبز خود را با انگشتر فیروزه نیشابوری ست می کنند، شما چطور؟ لباس های آبی و سبزتان را با انگشتر فیروزه نیشابوری ست کرده اید؟ پیشنهاد می کنیم محصول انگشتر فیروزه نیشابوری ما را ببینید.

خواص سنگ یاقوت:

یاقوت موجب تسکین دردهای معده میگردد. جلوگیری از غش و صرع، از بین بردن بوی بدن دهان و درمان بیماریهای چشمی از دیگر خواص آن است.

یاقوت قرمز درمان کننده فشارخون بوده و ضعف جسمانی را کاهش میدهد. رنگ سرخ این سنگ رأی بیماری های قلبی و تنظیم جریان خون بسیار مفید فایده است.

در روایتی تاز امام رضا و پیامبر (ص) آمده است که انگشتر یاقوت را در دست کنید که فقر را برطرف میکند.(وسائل،۹۲-۹۳ ، ص۵ ج)

رسول خدا میفرمایند: نگاه کردن به انگشتر عقیق و یاقوت موجب افزایش نور صورت شده و یک رکعت نماز با آن برابر هفتاد رکعت نماز بدون آن است.

انتخاب و خرید انگشتر زنانه بستگی به سلیقه شما دارد تا یکی ار این سنگ ها را برای افزایش زیباییتان استفاده کنید.

جواهری بینا با ارائه مشاوره در خصوص هریک از این انگشترهای زنانه و خاصیت هریک از این سنگها درخدمت شما زیباپسندان میباشد. لبخند شما هنگام دیدن جذابیت انگشتانتان که با انگشترهای زنانه جواهری بینا

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

05137658500-2

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 2 =

محصولات مرتبط در فروشگاه