Telegram support Whatsapp support

نقشه قتل شوهر توسط داماد ۱۹ ساله

مادری که دختر و داماد خود را مجبور به قتل پدرشان کرد…

این مادر ۴۲ ساله برنامه قتل شوهرش را به بهانه ارتباط با خانم مستخدم چید…

در ادامه همراه باشید…

a

مادری ۴۲ ساله به همراه دختر ۱۳ ساله اش و نامزد ۱۹ ساله اش که در زیرزمین خانه آن ها زندگی می کرد، متهم به توطئه چینی برای قتل پدر خانواده هستند.

به گزارش پلیس بوستون، این مادر و دختر تصمیم به کشتن ریچارد پدر ۴۰ ساله خانواده گرفته اند و از گابریل که نوجوانی ۱۹ ساله است، خواستند تا آن ها را همراهی کند.

گزارش پزشکی قانونی علت مرگ را ضربات متعدد چاقو و خونریزی حاصل از آن بیان کرد.

یک بررسی از گزارشات تلفن های اخیر این خانواده نشان داد که تهدیداتی از قبل مبنی بر اقدام برای قتل وجود داشته است.

این مادر ۴۲ ساله در بازجویی پلیس گفت: از مدت ها پیش با همسرم به خاطر مستخدم خانه مان درگیر بودم. هرچه اصرار می کردم او از این خانه برود، همسرم نمی پذیرفت و بعد از مدتی متوجه رابطه او با مستخدم شدم. از دخترم و نامزد او خواستم کمکم کنند تا همسرم را در خواب به قتل برسانم. وقتی همسرم خواب بود، به کمک آن دو، او را با چاقو در تخت خواب کشتم.

دختر ۱۳ ساله این مادر پس از اتهام به همدستی در قتل به مرکز بازداشت نوجوانان منتقل شد و مادر ۴۲ ساله و گابریل ۱۹ ساله نیز بازداشت شدند و پس از تکمیل پرونده شان به مراجع قضایی ارجاع داده خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =

یک دیدگاه

  1. خوب خدا رو شکر همانگونه که از عکس مربوط به این خبر پیداست , بوستون هم به نور اسلام مزین شده و آنجا هم همه چادر به سر می کنند و در BPD هم از این صندلی ها که ما رویش امتحان های ثلث می دادیم , برای بازجویی استفاده می شود.

محصولات مرتبط در فروشگاه