Telegram support Whatsapp support
جواهرات به رنگ سال

جواهرات به رنگ سال

جواهرات به رنگ سال

آیا دوست دارید جواهرات به رنگ سال انتخاب کنید؟

اگر حتی اهل مد و دنیای مد نباشید ولی بدون تردید تاکنون بارها عبارت ” رنگ سال ” را از زبان افراد مختلف به ویژه دختران جوان شنیده اید؛ بسیاری از این افراد بدون اینکه هیچ توجهی به ماهیت این رنگ داشته باشند اما تمام تلاش خود را برای جور شدن با آن به خرج می دهند. از رنگ لباس و کیف و کفش گرفته تا رنگ مو؛ حتی بسیاری در رنگ منازل و محل کار خود نیز از آن استفاده می برند. لذا قبل از اینکه بخواهیم رنگ سال ۲۰۱۶ را معرفی کنیم بهتر است کمی درخصوص آن اطلاعات داشته باشید.

از سال ۲۰۰۰ به بعد موسسه رنگ پنتون یا پانتون (Pantone) رنگ سال را انتخاب و اعلام می کند. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا بوده و به طور غیر رسمی این کار را انجام داده که به مرور زمان با توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.

با توجه به تعیین شدن رنگ سال ۲۰۱۶ – ۱۳۹۵ توسط پنتون شرکت جواهری بینا نیز جواهرات به رنگ آبی و صورتی خود را برای شما عزیزان آماده کرده است، در ادامه تعدادی از این نمونه جواهرات را ملاحظه می کنید:

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − ده =

محصولات مرتبط در فروشگاه