Telegram support Whatsapp support
دلربا

آشنایی با سنگ دلربا و خواص جادویی آن

دلربا سنگی بسیار زیبا می باشد که در رنگ های گوناگونی از سبز تا قهوه ای مایل به قرمز دیده می شود. این سنگ معمولا نیمه شفاف تا مات است اما درون آن به دلیل وجود ناخالصی های خاصی ،درخشان می باشد. می توان گفت این درخشندگی دلربا ، یکی از ویژگی های چشم نواز آن می باشد چرا که ظاهر آن به گونه ای است که انگار ذراتی از طلا با آن ترکیب شده است به همین دلیل هم نام دیگر این سنگ زیبا را گلدستون گذاشته اند.

دلربا

این سنگ بسیار زیبا معمولا در ساخت جواهرات مورد استفاده است. اگرچه که امروزه دلربای اصل بسیار کمیاب است و بیشتر دلربا های موجود صنعتی سنتاتیک می باشند که تشخیص تقلبی از اصلی آن بسیار سخت می باشد. گفته می شود دلرباهای صنعتی، یک شیشه دست ساز هستند که در آن لکه های فلز مس به حالت تعلیق درآمده است و باعث درخشش سطح سنگ می شوند.

دلربا

منابع دلربا در جهان

برزیل، هند ، روسیه، آمریکا، ژاپن و تانزانیا از منابع مهم این سنگ هستند.

خواص ماورایی دلربا

دلربا سنگی قیمتی است که به پوشنده کمک می کند تا راحت تر به هدف خود برسند. این سنگ باعث آرامش فرد می شود و به او قدرت می دهد تا بتواند احساسات خود را تثبیت کند.این گوهر همچنین به عنوان یک سنگ محافظ در نظر گرفته می شود که موجب افزایش قدرت می شود و تمام انرژی های منفی و ناخواسته را از بین می برد. خصوصیات متافیزیکی این سنگ موجب تقویت سیستم گردش خون می شود و دردهای استخوانی و درد حاصل از آرتروز را کاهش می دهد.

دلربا

دلربا معروف به سنگ “جاه طلبی” است و با تقویت اطمینان و اعتماد به نفس همراه است . کریستال گلدستون ظاهر براق خود را از ذرات مس تزریق شده در کوارتز و یا شیشه ماسه ای به دست آورده است . این درخشش ها به ما یادآوری می کند که همیشه نور می تواند در تاریکی یافت شود. همه ما گاه به گاه در سایه ها قدم می زنیم اما گلدستون به ما نشان می دهد که چگونه می توانیم درخشندگی و شادی را در خود جستجو کنیم.

خواص درمانی

کاهش گرفتگی سینوس ها

کاهش مشکلات تنفسی

بالا بردن ظرفیت شش ها

کاهش حساسیت و آلرژی

کاهش سردردهای میگرنی

کمک به تنظیم فشار خون

شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود در مورد این مقاله را در قسمت دیدگاه این صفحه با ما به اشتراک بگذارید.

سنگ درمانی

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (3 امتیاز, میانگین: 3٫67 از 5)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

محصولات مرتبط در فروشگاه