Telegram support Whatsapp support
دستبند اپال آتشین مکزیکی

اوپال آتشین مکزیکی را بشناسید

اوپال آتشین مکزیکی را بشناسید

این اعتقاد در بین مردم وجود دارد که می توانیم از سنگ های قیمتی انرژی های خاصی بگیریم. هیچ شکی نیست زمانی که گونه های مختلف اوپال آتشین را در جواهرات بسیار عالی به کار ببریم، حس گرما و هماهنگی در فرد به وجود می آید. جواهر ساز فرانسوی لیدیا کورتیله (Lydia Coureille) ، بسیار شیفته اوپال آتشین به کار رفته در مجموعه جواهرات اخیر خود بود. یکی از بهترین جواهرات اوپالی که  وی اخیرا ساخته، دستبندی است که با اوپال آتشین مکزیکی ۲۲/۰۸ قیراطی که در میانه جواهر خود نمایی می کند مزین شده است.

دستبند اپال آتشین مکزیکی

لیدیا کورتیله برای اولین بار معدن اوپال آتشین را در سال ۱۹۷۸ در ایالت گواردالاخیا در مکزیک شمالی دید. او در این باره می گوید: من اوپال آتشین به خصوص نوع مکزیکی آن را بسیار دوست دارم. زیرا رنگ شفاف آن به فرد همانند ویتامین انرژی خاصی می دهد.

یکی از بزرگترین مجموعه داران اوپال، شخصی از لس آنجلس به نام ایرنه نیوویرث است. مجموعه وی شامل اوپال های آتشین مکزیکی بوده که بر روی جواهرات رنگارنگ سوار و برای برند های مختلف ساخته شده است. یکی از قطعات این مجموعه یک جفت گوشواره اوپال آتشین می باشد که با الماس های سفید تراش برلیان درخشان تزئین شده است.

گوشواره اوپال اتشین ساخته ایرنه نیوویرث

گوشواره اپال آتشین

کاترینه جفر در استرالیا متولد شده اما اکنون در ایالت سانتافه نیومکزیکو زندگی می کند. او یکی از طرفداران اصلی جواهرات اوپال آتشین است. وی می گوید: من واقعا کار با اوپال آتشین را دوست دارم چون در این گوهر مواد غنی بسیار زیادی وجود دارد. انباشتگی رنگی در اوپال آتشین بسیار جذاب تر از یاقوت سرخ است.

وی یک جفت گوشواره موسوم به غروب خورشید ساخته که در این قطعه جواهر از اوپال کاروینگ شده با رنگ کهربایی استفاده و رنگ آن از زرد تا قرمز درخشان در نوسان است.

گوشواره غروب خورشید

گوشواره اپال آتشین

در همان زمانی که اوپال نقش اساسی را در جواهرات به عنوان سنگ طبیعی ایفا می کرد، این گوهر در بین سنگ های قیمتی دیگر بسیار مشهور شد. به طوری که جواهرسازان از ترکیب این گوهر با سنگ های دیگر قیمتی بهره می بردند. شرکت جواهرسازی ژاپنی میکی موتو از تلفیق گارنت نارنجی درخشان به همراه اوپال آتشین در ساخت یک گردنبند زیبا استفاده نمود. این دو گوهر در میان رشته هایی از مروارید های ژاپنی خود نمایی می کند.

رنگ اوپال آتشین مانند این است که گدازه های آتشفشان را در گوهری در اختیار دارید. اگر تصمیم دارید که جواهراتتان به چشم بیاید، اوپال آتشین مکزیکی را از یاد نبرید.

گردنبند اوپال آتشین از برند میکی موتو

گردنبند اپال آتشین

انگشتر اوپال آتشین مکزیکی

 

انگشتر اپال آتشین مکزیکی

 

در صورت تمایل می توانید از مجموعه جواهرات اوپال سایت جواهری بینا دیدن فرمایید:

http://goo.gl/2klqJC

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 1 =

4 دیدگاه

  1. من یه معدن عقیق پیدا کردم همکاری میخوام واسه ثبتش

  2. با سلام
    ایا سنگ اوانتورین هم دارین

محصولات مرتبط در فروشگاه