Telegram support Whatsapp support
جواهرات سفارشی جواهری بینا

جواهرات فاخر نقره و برتری سفارش ساخت آن در جواهری بینا

ساخت جواهرات به صورت سفارشی در جواهری بینا:

کارگاه تخصصی جواهری بینا با استادکاران ماهر و چیره دست سفارش ساخت جواهرات از جمله انگشتر و گردنبند با هر نوع سنگی را به صورت سفارشی و تکی می پذیرد و با توجه به سنگ های مختلف،  این جواهرات تک و خاص می شوند و چون بنا به سفارش ساخته می شود، در گذر زمان به علت تک، خاص و با کیفیت بودن ، قیمتی تر می شود .

جواهرات سفارشی

 تفاوت کارهای سفارشی در جواهری بینا با بقیه جواهرسازی ها:

جواهری بینا معمولا سفارش ساخت کارهای فاخر را قبول می کند و چون افرادی که سفارش کارهای فاخر را می دهند معمولا به دنبال سنگ بهتر و ساخت کامل تر مطابق با ایده و نظر خودشان را داند ، هزینه بیشتری می پردازند.

تفاوت جواهری بینا با سایرین در این است که قیمتی که به مشتری می دهیم کاملا تضمین شده است، بدین صورت که هر زمان مشتری مایل به فروش آن باشد،  جواهری بینا هزینه ساخت به علاوه سود خود که از 20 درصد بیشتر نیست را از مبلغ انگشتر ، گردنبند و یا هر محصول فاخر سفارش داده شده کم می کند و مابقی را به مشتری برمی گرداند و این کار برای آن است که جواهری بینا به قیمت های خود اطمینان دارد.

جواهرات

دلیل اطمینان سفارش به جواهری بینا برای ساخت محصولات فاخر

1- جواهری بینا اولین فروشگاه اینترنتی فروش نقره در ایران است

2- کارگاه تخصصی ساخت جواهرات دارد.

3- ارتباط با تولیدکنندگان برتر جواهرات

4- چک نهایی جواهرات توسط آقای بینا ، بدین صورت که اگر جواهر ساخته شده مطابق با خواسته مشتری و نظر اقای بینا نباشد ، جواهر عودت داده می شود تا مجدد درست شود.

جواهرات سفارشی جواهری بینا

پس همیشه با حرفه ای ها در ارتباط باشید ، همان طور که برای خرید کت و شلوار به خیاط ماهر و چیره دست مراجعه می کنید ، برای سفارش جواهرات فاخر که هم یک سرمایه رو به رشد و هم یک کار ماندنی است ، باید کار را به کاردان بسپارید.

برای مشاهده کلیپ کامل این مقاله به ویدیو زیر مراجعه نمایید

 

 

جواهرات سفارشی جواهری بینا

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

محصولات مرتبط در فروشگاه