Telegram support Whatsapp support

جسد حلق‌آويز شدن دختري 13 ساله در ساوه

جسد حلق‌آويز شدن دختري 13 ساله در ساوه

معمای این جسد حلقه آویز شده چه بود؟؟؟؟

این دختر بچه چه دلیلی داشت؟؟؟

و…

کشف اين جسد حلق‌آويز در محل سکونت خانوادگي اين دختر واقع در بلوار وليعصر شهر ساوه و در پي اطلاع خانواده او به پليس انجام گرفته است. رسيدگي‌هاي اوليه به اين ماجرا حول چند محور توسط تيم جنايي زير نظر دادستان شهر ساوه شروع شده‌است.

يکي از ساکنان بلوار وليعصر ساوه دراين‌باره به خبرآنلاين گفت: گويا اين دختر تنها در خانه بوده و مادرش براي خريد از خانه خارج شده بوده است.

به گفته همسايگان خانواده قرباني اين دختر در حالي که به چارچوب در حلق‌آويز شده بود پيدا شده است.

با اين حال هنوز اطلاعات دقيقي درباره جسمي که اين دختر 13 ساله با آن حلق‌آويز شده توسط پليس يا مقامات مسئول منتشر نشده است.

در همين حال فرض نخست براي رسيدگي حلق‌آويزي بوده زيرا احتمال داده مي‌شود که اين دختر با ديدن يک صحنه اعدام در ملاء عام براي انجام اين کار کنجکاو شده بوده است. فرض دوم نيز اين احتمال را مد نظر دارد که موضوع چيزي غير از خودکشي بوده باشد.

حجت الله درودگر دادستان ساوه درپاسخ به اين سئوال خبرآنلاين که آيا ممکن است موضوع مرگ اين دختر خودکشي نبوده باشد گفت: تحقيقات براي مشخص شدن خودکشي يا قتل دختر نوجوان تا اعلام نظريه پزشکي قانوني و همچنين انجام کامل تحقيقات از مطلعين، شهود و بررسي صحنه جرم ادامه دارد و فعلا درباره خودکشي يا قتل نمي‌توان اظهار نظر کرد.

دادستان شهر ساوه همچنين توضيح داد: روز شنبه بيست و ششم ارديبهشت ماه گزارشي در خصوص حلق آويز شدن دختري حدودا 13 ساله به دادستاني شهرستان ساوه اعلام شد که بنا بر اهميت موضوع، دستورات لازم براي بررسي پرونده صادر شد. در نخستين بررسي‌ها متوجه شديم که قرباني از اتباع افغان است.

با اين حال آنچه ميان اهالي مردم شهر ساوه نقل مي‌شود حکايت از حلق آويز شدن دخترک توسط خودش دارد. شنيده‌ها حاکي از آن است که دختر نوجوان براي اجراي آنچه که از صحنه اعدام در ذهنش بوده دست به بازي خطرناکي زده که به گفته خودشان «اعدام بازي» بوده است.

در چند روز گذشته اخبار مختلفي از چند خودکشي در شهرهاي تهران و شيراز منتشر شده است. با اين حال بايد ديد اين دختر در چه شرايطي زندگي مي‌کرده است. همچنين يکي از پرسش‌هايي که هنوز در بررسي‌هاي خبرآنلاين مشخص نشده اين است که اين دختر عضو چندم از خانواده بوده و آيا به همراه پدر و مادرش زندگي مي‌کرده يا نه.

منبع:حوادث ایران

 

اشتراک گذاری مطلب
۱ ستاره۲ستاره۳ ستاره۴ ستاره۵ ستاره (هنوز امتیازی ثبت نشده)
Loading...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 1 =

محصولات مرتبط در فروشگاه